Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt

Geplaatst:
comment_1980500

Zoals de titel al zegt, wat ga jij doen als jij GTA V binnen hebt, hopelijk deze lente?

Eerst alle missie's uitspelen of alleen de eerste (verplichte) missie's spellen en dan rond scheuren? Gelijk op zoek naar cheats, of het spel eerlijk spelen? Gelijk met Michael spelen of alle drie? Of het spel mooi in de kast zetten? dat kan ook natuurlijk ;)

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

• Reacties 206
  • Bezichtigingen 26.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1997915

kijken welke wapens er in zitten dan een paar missies en dan iedereen van de stoep knallen.

en de map verkennen

>>> Door Svenie: Dubbelpost samengevoegd.<<<

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2007173

Meestal eerst de eerste missies want dan weet je hoe alles werkt, ik denk dat er vast ook extra opties zijn die dan in een missie worden uitgelegd. Dus eerst de begin missies en dan zie ik het wel. :puh:

Ik gebruik nooit cheats. Alleen als ik er ff zin in heb, maar ik sla hem dan niet op. :puh:

Geplaatst:
comment_2008225

trein opzoeken en de machinist eruitschieten en dan gas geven kijken hoe het eruitziet als je ontspoort enz.

en nu hopen dat je een trein kan besturen...

Geplaatst:
comment_2008245

Vooral checken hoe de Gameplay is geworden. Of de dingen die ik GTA IV niet werkte nu wel verbeterd zijn. Vooral het rijden van de auto's

En ik ben erg benieuwd naar de wisselen tussen de 3 personages. Zodra dit kan is dit iets wat ik goed ga verkennen.

Het rondrijden en verkennen van de omgeving komt vanzelf wel tijdens het spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.