.Levi. Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Graphics Signature Contest 2012 Stel hier je vragen omtrent de Graphics Signature Contest 2012! Mocht iets niet helemaal duidelijk voor je zijn of heb je een op- of aanmerking, dan is dit de plek waar je voor, tijdens of na de contest terecht kunt. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Is er een verplichte thema aan jouw signature verbonden? Het is mij namelijk niet helemaal duidelijk. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Is er een verplichte thema aan jouw signature verbonden? Het is mij namelijk niet helemaal duidelijk. Nee, alles is freestyle deze keer. In de GSC is het de bedoeling dat je echt je a game laat zien, en dat kan in onze ogen alleen als je compleet de controle hebt over wat je maakt. Let wel op dat de signature maximaal 500x200 px groot mag zijn. Voor de rest mag je helemaal je eigen gang gaan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Officiëel zou vandaag de stemronde van de eerste ronde beginnen, maar we willen het huidge aantal van vijf deelnemers het liefst nog met een paar uitbreiden. Vandaar dat we in ieder geval de inzenddatum van de eerste ronde gaan verlengen. We zijn verder nog even aan het overleggen of de opzet van de contest aangepast moet worden en zinspelen met de gedachte om uitsluitend voor de eerste ronde premades uit 2012 toe te staan. Houd dit topic in de gaten voor de wijzigingen! Reageren
Bodemloos Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Okey, maar kan het zijn dat je ingestuurde sig niet geaccepteerd wordt? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Okey, maar kan het zijn dat je ingestuurde sig niet geaccepteerd wordt? Strikt gezien kunnen we natuurlijk inzendingen weigeren, maar dat is naar mijn weten in alle voorgaande jaren nog nooit voorgekomen. Jouw inzending is in ieder geval veilig aangekomen. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Okey, maar kan het zijn dat je ingestuurde sig niet geaccepteerd wordt? Strikt gezien kunnen we natuurlijk inzendingen weigeren, maar dat is naar mijn weten in alle voorgaande jaren nog nooit voorgekomen. Jouw inzending is in ieder geval veilig aangekomen. Okey, dat wou ik horen bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Momenteel hebben zes dappere lieden zich aangemeld voor de contest. We willen dat aantal graag nog iets opkrikken, dus jullie hebben een week extra om iets in te sturen. Daarnaast staan we uitsluitend voor de eerste ronde premades uit 2012 toe. Dit is lastig om te controleren, maar we vertrouwen in deze op jullie eerlijkheid ten behoeve van de contest. Om de deelnemers die al iets ingestuurd hebben tegemoet te komen, geven we hen de mogelijkheid om hun signature eenmalig aan te passen. Dit houdt in dat je een nieuwe signature mag insturen of je bestaande mag aanpassen. Uiteraard kun je het ook laten zoals het is, in dat geval hoef je verder geen actie te ondernemen. Nieuwe data (staan natuurlijk ook in het hoofdtopic): Ronde 111 november - 04 december: inzenden ronde 105 december - 09 december: stemmen ronde 1 Ronde 210 december - 19 december: inzenden ronde 220 december - 24 december: stemmen ronde 2 Finale25 december - 03 januari: inzenden finale04 januari - 08 januari: stemmen finale Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2012 "Bloedstollend spannend!", ja dat is het zeker! In 2007 deed ik voor het laatst mee aan deze prachtige contest, nu ben ik weer van de partij! Gewoon omdat het te lang geleden is dat ik met jullie in de ring heb gestaan. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 nu ben ik weer van de partij! En daar gaat mijn kans op de overwinning Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 *pakt zijn koffers in* Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 (bewerkt) Heeft iemand een stift of een vulpen? Ik heb iets nodig waarmee ik mijn mogelijkheid om te winnen op mijn buik kan schrijven. ;( Nee, grapje, ik kan sowieso niet meedoen helaas, maar ik weet zeker dat iedereen een kans maakt. Vergeet niet dat originaliteit ook een rol speelt (denk ik). Iedereen veel succes! Bewerkt: 5 december 2012 door SpacyColours Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Het is officieel! Ronde 1 van de Graphics Signature Contest 2012 is begonnen! Namens mijzelf en -Matthijs- willen we alle kandidaten alvast ontzettend bedanken voor hun deelname. We hebben gemerkt dat deze contest de 'gunfactor' heeft. Wij weten dat een aantal leden wat onervaren zijn in het maken van signatures, maar zijn echt super blij met jullie deelname aan deze mooie contest. Alvast een klein applausje. Jullie en de rest natuurlijk, zijn degene die het mogelijk maken dat deze contest zoals vanouds door kan gaan. Laten we vooral héél veel plezier hebben. Succes allemaal! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Het is duidelijk dat er hele mooie inzendingen bijzitten, maar als ik kijk welke programma's er gebruikt worden vind ik het eigenlijk niet zo vreemd. Maar dat de beste moge winnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.