Jump to content
  • Reacties 33
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1986317

Mooie post, Myth. Erg informatief, had er nog nooit zo naar gekeken. :) Al heb ik wel eerder gepleit dat meer realisme in GTA het spel minder leuk maakt; dat zie je ook in jouw post weer terug komen. Realisme in GTA moet naar mijn idee vrijwel alleen in de models/de wereld, maar niet in bepaalde acties die met -bijvoorbeeld- crashes te maken heeft. Ook andere dingen als schieten: na één kogel lopen wij niet meer, hoor. :puh:

Maar zeer informatief, dank. :)

Geplaatst:
comment_1986322

Die crashes in dat filmpje zijn inderdaad zeer mooi, maar ik dit zou inderdaad niet in een GTA passen. De meeste GTA-spelers rijden nogal nonchalant over de baan en crashen dus om de paar minuten (als het niet sneller is), dan mag je dus ook om de paar minuten een nieuwe auto zoeken, want ik denk niet dat je nog rijden als je auto zo hard aangetast is. :puh:

Geplaatst:
comment_1986869

Die crashes in dat filmpje zijn inderdaad zeer mooi, maar ik dit zou inderdaad niet in een GTA passen. De meeste GTA-spelers rijden nogal nonchalant over de baan en crashen dus om de paar minuten (als het niet sneller is), dan mag je dus ook om de paar minuten een nieuwe auto zoeken, want ik denk niet dat je nog rijden als je auto zo hard aangetast is. puh2.gif

Of peds rijden tegen jou aan, vergeet dat niet. :puh: Dan heb je een mooie wagen, met dit schadesysteem, en dan rijd er z'n stomme ped tegen jou auto aan. Dat ga je dan niet leuk vinden. Dus voor mij hoeft dit niet. Want ik ben iemand die niet graag voorzichtig rijd. Maar crashen doe ik ook niet vaak want ik kan heel goed rijden in gta IV. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.