Jump to content
Geplaatst:
comment_1981210

Ik haat spreekwoorden waarin de woorden 'deur', 'huis' en 'vallen' voorkomen, dus Grand Theft Auto V heeft drie hoofdpersonages waar je mee speelt in plaats van één. Zo, hebben we dat vast gehad.

"Heeft GTA een cijfer achter zijn naam, dan kun je er vanuit gaan dat we écht iets spectaculair nieuws met de serie doen", vertelde een Rockstar-medewerker me ooit eens. Fans van Vice City of San Andreas durven dat misschien te betwisten, maar het feit blijft dat die games volledig in de voetsporen van Grand Theft Auto III traden. Die game introduceerde het genre van de grote, open wereld in volledig 3D. Het was Grand Theft Auto IV die dezelfde wereld, hetzij een stuk serieuzer en met realistischere vertelling, presenteerde in high-definition, wat het cijfer achter de titel verantwoordde. En Grand Theft Auto V geeft je voor het eerst in de serie drie hoofdpersonages om mee te spelen. ...

Geplaatst op 12 november 2012 om 11:00 door Simon Zijlemans

http://www.insidegam...8/gta-5-preview

Bewerkt: door Joriz
Plagiaat doen we hier niet aan. Maak maar een mooie samenvatting van de (nieuwe) feitjes die je tegenkomt

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1981241

Ik wordt blij bij het zien van extra screenshots. Ook wel leuk om te zien dat er weer Meyer Manx-achtige buggy inzit, hopelijk de BF Injection om moo binnen de GTA-Universe te blijven. Heb wel totaal geen idee welk klein stadje/dorp die laatste foto kan zijn, excuses al aan Jesper :3

Geplaatst:
comment_1981243

Super mooie screens smile3.gif Krijg echt weer GTA-kriebels... bloos.gif

Ik ook... voel het letterlijk in m'n buik. :puh:

Ja, echt precies zo. Kan ook niet stoppen met het denken aan GTA V, vind het namelijk echt prachtig wat voor nieuws er allemaal naar buiten komt!

Geplaatst:
comment_1981332

Ik zie in de preview van insidegamer.nl en gamer.nl staan dat de map 5x zo groot als die van RDR is... RDR is zoals ik heb gezien al 2x groter dan San Andreas, dus dan moet de map wel echt groot zijn, ook al zit bij deze grote het interior inbegrepen.

Geplaatst:
comment_1981336

De previews van Gamer.nl en InsideGamer zullen niet de enige zijn vandaag hoor!

Starting Monday, November 12th, IGN will have a slew of exclusive GTA V content hitting every single day, all week long.

Bron: IGN GTA V blowout

Ben benieuwd wat voor info dit is. Zal dit echte exclusieve info zijn, of gewoon het 'standaard' gameinformer, insidegamer, gamer.nl verhaal?

Geplaatst:
comment_1981343

@ Jesper, ik denk het stadje Grapeseed is. Dit was namelijk een van de pre order kijkers. tenzij er meerdere omliggende plaatsjes zijn.

Dat zou nog best wel eens kunnen, aangezien er ten noorden van Los Angeles veel aan landbouw wordt gedaan en aan de vegetatie rondom het stadje te zien ligt het niet een een aride gebied. Het zou dus mogelijk zijn dat dit stadje ergens in het grote landbouwgebied (Central Valley) van Californië ligt, dus ten noorden van Los Angeles.

Geplaatst:
comment_1981591

Ben echt benieuwd naar de graphics op de console's. Worden we dan blij of verdrietig? Who knows.

Hetzelfde als de screenshots, hoogstwaarschijnlijk. Aangezien de screenshots, lijkt mij, ook van een console afkomen.

Geplaatst:
comment_1981596

Ben echt benieuwd naar de graphics op de console's. Worden we dan blij of verdrietig? Who knows.

Hetzelfde als de screenshots, hoogstwaarschijnlijk. Aangezien de screenshots, lijkt mij, ook van een console afkomen.

Klopt. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is hoe benieuwd ik ben hoe de console het spel gaat trekken. Of je fps bijvoorbeeld daalt als je te hard door een gebied racet, of dat gebouwen/buurten een langere laadtijd hebben wanneer je met de Hydra vliegt. En allemaal van dat soort zaken.. Aangezien ze hebben gezegd dat de game het uiterste vergt van de hardware, ben ik erg benieuwd hoe die oude bakken het gaan volhouden..

Geplaatst:
comment_1981632

Holy damn motherf*. Eerste wat in me op kwam toen ik die plaatjes zag. Ik krijg al maar meer zin om straks dat spel te spelen.

De vraag of de drie protagonisten elkaar kunnen ontmoeten is bij deze dus ook beantwoord: ja. Ik ben benieuwd wat de trailer ons gaat laten zien.

Ik kan echt niet wachten!

EDIT: Trouwens een vraagje. Bij die screen van het Vinewood-bord, daar zie je op de grond een politiewagen staan. Maar LAPD-voertuigen zijn zwart/wit/zwart toch? Deze is totaal wit. Is dat een foutje of hoort dat zo? Is dat misschien een politiewagen van een ander department?

Bewerkt: door Maarten11

Geplaatst:
comment_1981641

Draait die handel dan op een RAGE engine (die uit GTA IV) of word dat dan RAGE2 of iets anders?

Volgens mij op RAGE. Kan me ook niet voorstellen dat ze maar één game per engine gebruiken... Kost megaveel tijd en geld om dat te ontwikkelen. En ik geloof ook zeker dat ze niet eruit gehaald hebben wat erin zat met GTA IV.

Geplaatst:
comment_1981672

Draait die handel dan op een RAGE engine (die uit GTA IV) of word dat dan RAGE2 of iets anders?

Volgens mij op RAGE. Kan me ook niet voorstellen dat ze maar één game per engine gebruiken... Kost megaveel tijd en geld om dat te ontwikkelen. En ik geloof ook zeker dat ze niet eruit gehaald hebben wat erin zat met GTA IV.

Ik meen juist ergens gelezen te hebben dat GTA V op de Euphoria engine draait. Ik heb op het moment geen bron, ben druk aan het zoeken. Correct me if i'm wrong!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.