Jump to content
Geplaatst:
comment_1986394

Gang Cars hebben we niet meer gezien sinds GTA Vice City Stories. Ze zitten al vanaf GTA2 in de serie!

Ik hoop écht dat er weer gang cars zijn maar ik vrees van niet. Wat denken/hopen jullie?

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 3.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gang Cars 27 leden hebben gestemd

1. 1. Hoop je dat er gang cars in GTAV zitten?

• ja
      21
    • nee
      2
    • geen mening
      4

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1990355

hoop dat er weer een ''Cuban hermes'' in komt.

D'r wonen geen Cubanen aan de west kust. Wellicht komt de Hermes wel terug, however. The Lost en The Angels of Death hebben over heel de VS chapters, zou leuk zijn als die ook weer te vinden waren in GTA V.

Geplaatst:
comment_1990430

hoop dat er weer een ''Cuban hermes'' in komt.

D'r wonen geen Cubanen aan de west kust. Wellicht komt de Hermes wel terug, however. The Lost en The Angels of Death hebben over heel de VS chapters, zou leuk zijn als die ook weer te vinden waren in GTA V.

De Angels sws, daar hebben we al een gang busje van gespot. Maar nu vraag ik me ineens af, volgensmij zag dat wapenbusje van the lost er ook zo uit?

Denk dat ik TLaD maar weer ga uitspelen.

Geplaatst:
comment_1990572

De Angels sws, daar hebben we al een gang busje van gespot. Maar nu vraag ik me ineens af, volgensmij zag dat wapenbusje van the lost er ook zo uit?

Nee, dat is niet juist. De Angels of Death maken namelijk gebruik van een Gang Burrito, terwijl The Lost gebruik maken van een Slamvan.

Geplaatst:
comment_1991320

Meer de vraag of er überhaubt gangs inzitten, en in hoeverre dat naar voren komt. Bevolkingsgroepen zullen wel weer in voertuigen rijden naar gelang van hun status, dus als er gangs inzitten vermoed ik dat die ook hun eigen auto's hebben.

(BTW is de optie "geen mening" niet een beetje nutteloos? :puh:)

ja, dat denk ik ook. Als ik GTA4 bekijk, dan zullen ze denk ik niet echt gangcars hebben. Hoogstens gangsters, die Lowriders gebruiken ( zoals je al zegt " Bevolkingsgroepen zullen wel weer in voertuigen rijden naar gelang van hun status'', al kan je dat ruim nemen want gangsters in gangcars rijden ook in voertuigen gelang hun status. :puh: ).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.