Jump to content
Geplaatst:
comment_1988310

Ik heb hier volgens mij nog nooit een topic over zien verschijnen, vandaar dat ik het zelf open want ik vraag me af wat jullie ervan denken!

Hier komen de verschillende covers:

Cover 1:

250px-GTA3boxcover.jpg

Cover 2:

479008GTA3cover.JPG.jpg

Cover 3:

(Australische & Nieuw-Zeelandse cover)

t0mhc8.jpg

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 7.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

GTA III Covers 32 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij de mooiste cover?

• Cover 1
      16
    • Cover 2
      16
    • Cover 3
      0
  2. 2. Welke covers ''bezit'' jij?

• Cover 1
      7
    • Cover 2
      22
    • Cover 3
      0
    • Ik bezit GTA III niet.
      5

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1988658

Cover 1 is natuurlijk de typische GTA-cover die we al jaren kennen en zien, maar voor mij is cover 2 dé GTA III-cover. Inmiddels heb ik GTA III volgens mij 4 keer aangeschaft (kapot, kwijt, enzovoort) en telkens had het die cover. Ik ken GTA III dus niet anders dan met die cover smile3.gif

Inderdaad! Heb er nooit over nagedacht dat die cover niet echt GTA-like is. Die eerste vind ik wel mooier/sfeervoller, maar dé GTA III-cover is voor mij ook de tweede.

Cover 1 vind ik juist alles behalve sfeervol. Ik krijg een beetje het gevoel dat de makers die cover zo móésten maken van R*/Take2/wiedanook i.p.v. dat ze dat ook graag wilden.

Geplaatst:
comment_1989331

Cover 1 is de Amerikaanse cover, cover 2 is de Europeaanse cover. Vandaar dat de meesten (waaronder ik) cover 2 in huis hebben. Maar ik vind de derde cover ook wel wat hebben. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1994685

Bij deze bleef ik bij de oude traditie, cover 1 dus. De box van GTA wordt al jaren gekenmerkt door het typische lettertype en de hokjes met tekeningetjes en dat vind ik keer op keer de beste presentatie :)

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_2237730

Dat dacht ik dus ook. Niks tegen de andere covers, maar ik prefereer de herkenbaarheid van de eerste cover.

Overigens heb ik GTA III op Steam gekocht en dus geen hoesje.

Niet bepaald actueel meer... Mijn (inmiddels aangeschafte) fysieke versie van GTA III heeft cover 2 en bij nader inzien moet ik ook zeggen dat ik dat de fijnste cover vind. Daar ik twee jaar terug de voorkeur gaf aan de herkenbaarheid van de eerste cover, spreekt cover 2 me nu juist meer aan omdat hij vrij uniek in z'n soort is. In 't rijtje met de rest van de GTA's past cover 1 wellicht het beste, maar los genomen springt cover 2 toch een stuk meer in het oog.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 year later...
Geplaatst:
comment_2355480

Ik heb cover 1, maar vind cover 2 het mooist en het best en het gaafst.

Ik moet hier wel bij vermelden dat ik de poster die R* vrijgaf voor de 10-year anniversary met dezelfde afbeelding nog mooier vind.

GTA3Ann_collage.jpg

Ik heb ooit gelezen dat de cover stijl als in 1 en alle GTA's erna een gevolg was van 9-11, de makers/uitgevers vonden cover 2 wat extreem om al het geweld wat erop afgebeeld staat, zo kort na het drama. Overigens is cover 3 een gevolg geweest van een van de concept covers, betreffende cover is hieronder te zien. Klein verschil dus, die Yakuza gozert van de andere covers staat er ook op, maar dan in een blauw pakkie :puh:

yakuza_large.jpg

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.