Jump to content
Geplaatst:
comment_1988925

Hallo, en welkom bij dit nieuwe "spel" dat op het onderwerp "graphics" aankomt :)

Wat de bedoeling is, is dat je de avatar rate in een schaal van 1 tot 10, en ook uitlegt waarom ;)

Regels:

• Rate de avatar in een schaal van 1 tot 10

• Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.

• Leg uit wat je mooi en minder mooi vindt

• Geen dubbelposts :)

• Reacties 856
  • Bezichtigingen 107.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2262851

Hmm, de kwaliteit is maar redelijk, maar de kerstmuts is er wel redelijk goed opgezet. Een randje zou in mijn ogen toch al een mooie toevoeging zijn. 6,5/10

Geplaatst:
comment_2262911

Hmmmmm, XOXO? Weet echter niet waar dat voor staat, en ik zie 2 mannen(?) die ik niet herken. Ik geef het een 7.5/10

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2263013

Ik vond je vorige kat leuker (helaas). Ik vind een foto van een voetbalspeler niet zo speciaal.. 5/10

... Ah, ik zie dat (Jeroen van Koningsbrugge is het toch?) de blonde neger me voor is. Dat mag, want hij heeft bier in z'n hand. :bier:

Nee, ik vind het een geweldige avatar. Ik lig er elke keer van in een deuk :D9/10

Ik heb zelf met photoshop deze Pink Panther gemaakt. Het staat imo veel leuker dan mijn vorige standaard kerstafbeelding van MGM :puh:

Geplaatst:
comment_2263239

Vind hem wel leuk, past ook bij de naam. 7/10

------

Ik vond je vorige kat leuker (helaas). Ik vind een foto van een voetbalspeler niet zo speciaal.. 5/10 ... Ah, ik zie dat (Jeroen van Koningsbrugge is het toch?) de blonde neger me voor is. Dat mag, want hij heeft bier in z'n hand. :bier: Nee, ik vind het een geweldige avatar. Ik lig er elke keer van in een deuk :D9/10
Ik heb zelf met photoshop deze Pink Panther gemaakt. Het staat imo veel leuker dan mijn vorige standaard kerstafbeelding van MGM :puh:

Nee dat is Jeroen van Koningsbruggen niet. :puh: Dat is 'Gunther' van Liebt Gunther.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.