Jump to content
Geplaatst:
comment_1988925

Hallo, en welkom bij dit nieuwe "spel" dat op het onderwerp "graphics" aankomt :)

Wat de bedoeling is, is dat je de avatar rate in een schaal van 1 tot 10, en ook uitlegt waarom ;)

Regels:

• Rate de avatar in een schaal van 1 tot 10

• Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.

• Leg uit wat je mooi en minder mooi vindt

• Geen dubbelposts :)

• Reacties 856
  • Bezichtigingen 107.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2335559

Tja, mijn mening is in de afgelopen tijd maar sporadisch veranderd over jouw avatar... Toch vind ik 'm wel degelijk goed bij jou passen, en het is op grafisch gebied zeker niet verkeerd! :)7.7/10

Bewerkt: door .PhoeniX.

Geplaatst:
comment_2335580

Tja, dat geld ook wel een beetje voor jouw avatar. Ik ken de persoon niet en zelf vind ik het onvoldoende, maar het ziet eruit als een rocker en dat past wel mooi bij jou natuurlijk. Vandaar vind ik het al met al wel een 6/10 waard.

Geplaatst:
comment_2335905

Ik vind 'm maar absoluut vreemd eruit zien. Persoonlijk vind het eveneens niet zo'n heel erg toepasselijk voor het forum (hetzelfde geldt voor de

bijbehorende signature), dus misschien is dat wel de oorzaak waarom ik 'm afschuwelijk vind. Spijtig kan ik jouw avatar niet hoger geven als een 4.5.

Geplaatst:
comment_2335961

Ik hou van het feit dat je hem zolang houdt, die herkenbaarheid. Je persoonlijkheid zit er ook in, en dan nog eens de creativiteit die ook in orde is... Drie -eiden en -eiten die in totaal 9 puntjes met zich meedragen!

9/10

Geplaatst:
comment_2336703

Je hebt al heel lang dezelfde avatar, deze schreeuwt dus gewoon 3L1077 uit. Ik vind de kleuren een beetje vreemd maar dat ligt aan mij denk ik. 9/10 :)

Je hebt altijd een andere smaak qua avatars als anderen. Een half gezicht weet niet wat ik hiervan moet zeggen. :) 6,5/10

cover170x170.jpeg

Het is een muziekalbum die ik heel leuk vind. De normale album heeft ook een half hoofd op de cover. ;)

Bewerkt: door Asphyxiated

Geplaatst:
comment_2336706

Je hebt altijd een andere smaak qua avatars als anderen. Een half gezicht weet niet wat ik hiervan moet zeggen. :) 6,5/10

Dat worstje een tijdje weggeweest en weer terug! :) Ik vind hem echt geweldig! 8/10!

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.