Jump to content
Geplaatst:
comment_1988925

Hallo, en welkom bij dit nieuwe "spel" dat op het onderwerp "graphics" aankomt :)

Wat de bedoeling is, is dat je de avatar rate in een schaal van 1 tot 10, en ook uitlegt waarom ;)

Regels:

• Rate de avatar in een schaal van 1 tot 10

• Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.

• Leg uit wat je mooi en minder mooi vindt

• Geen dubbelposts :)

• Reacties 856
  • Bezichtigingen 106.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2355928

Bakkie volle kwark, helemaal mooi natuurlijk. Past 100% bij je naam. Ook al ziet ie er niet heel bijzonder uit is ie toch wel grappig.

7/10

Geplaatst:
comment_2358727

Werkelijk waar géén idee wie of wat het is.. :?:puh: Het is in ieder geval heerlijk simplistisch én vrij creatief in elkaar 'geknutseld', desalniettemin mocht

'ie wel iets groter naar mijn mening. 6.7/10

Geplaatst:
comment_2358787

Leuke ava mooie hond met cartoon oogjes smile3.gif

Als je goed kijkt is het de zelfde hond als in de SIG alleen even een filter over heen gedaan wat ik persoonlijk dan weer heel jammer vind

De Hond in de AVA en SIG hadden het zelfde moeten blijven kwa kleur

8/10

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2364421

Tja, je kan zeggen dat Kerst en Oostenrijk wel samen kunnen. Arnie met een kerstmuts vind ik van niet. 5/10

De 5 punten voor het originele plaatje.

Tja, wat moet ik hier van zeggen . Een alien die gruwelijk rap neerstort denk ik. 8/10

Een Kerbal die zijn leven inzet voor Kerbin en de (de experimenten van) KSP! Dit is een held, niets anders!

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2364451

Als je Nicola zegt, zeg je Duitse Herder. Ofzo. Ik ken weinig van honden. Maar ik assoscieer hem in ieder geval met jou. En op een leuke wijze klaar voor de winter.

7,5/10

Geplaatst:
comment_2365708

Je hebt 'm nog maar net én ik herken je er meteen aan! Je bent naar mijns inziens ook 'n Fallout (4) fan, daarom past 'ie tevens automatisch bij je. 8.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.