Jump to content
Geplaatst:
comment_1988925

Hallo, en welkom bij dit nieuwe "spel" dat op het onderwerp "graphics" aankomt :)

Wat de bedoeling is, is dat je de avatar rate in een schaal van 1 tot 10, en ook uitlegt waarom ;)

Regels:

• Rate de avatar in een schaal van 1 tot 10

• Maximaal één keer per dag posten, om spammen te voorkomen.

• Leg uit wat je mooi en minder mooi vindt

• Geen dubbelposts :)

• Reacties 856
  • Bezichtigingen 106.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2365748

Nu wel echt op je avatar. ^_^ Heb ondertussen geleerd dat het iemand van Top Gear is, maar dat is niet echt mijn ding. Als dat het wel voor jou is, is dat een prima avatar. De kerstmuts is leuk, en de sneeuw vind ik goed gelukt. Goed gedaan. :)8/10

Geplaatst:
comment_2365789

Voor de een een held, maar voor mij het voorbeeld van een antiheld. Wel een coole shot waarin de .357 weer goed tot z'n recht komt. De kerstmuts bewerking ziet er geslaagd uit! Een coole ava :Y

8/10

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Geplaatst:
comment_2365845

Vast een anime-character dat mij onbekend is. Opzich vind ik het wel een leuk plaatje, maar het zegt weinig over jouw persoonlijkheid. Je Persona-signature vind ik al een stuk beter. Persoonlijk heb ik niets met of tegen anime. Beetje gebrek aan inhoud, heeft het imo. Het komt eigenlijk neer op een dikke kop van een meid met paars haar.

Paars haar is wel nice, en de avatar opzich is ook gewoon degelijk. Dus zeker voldoende, 6,5/10

Geplaatst:
comment_2365849

Ik herken je sinds vroeger al niet anders als met deze avatar. Als ik me jou zou voorstellen, dan heb ik het idee dat je er in het echt ook zo uitziet, maar dat heb ik met meerdere avatars. :puh: Fantastisch, herkenbaar en grappig. 8,9/10!

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2368040

Ik heb de godfather een paar keer geprobeerd te kijken, maar omdat hij me te lang duurde heb ik hem vaak maar tot de helft gezien. De avatar past goed bij je en is goed herkenbaar.

8,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.