-Matthijs- Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 Graphics Signature Contest 2012 Stemtopic - Ronde 1We zijn met de eerste ronde iets van het oorspronkelijke schema afgeweken, maar gelukkig hebben liefst negen leden een signature ingezonden! Hartelijk dank voor de tijd en energie die jullie in de signatures hebben gestoken, waardoor we hier een leuke contest te houden! Nu is het aan de leden om te bepalen welke deelnemers een plekje in de tweede ronde verdienen. Van de negen leden vallen er drie af, waardoor er dus zes doorgaan naar ronde 2. Stemmen kan t/m 9 december!Naam: Gta RipperProgramma: Adobe Photoshop CS6Signature:Naam: SilverbyteProgramma: Adobe Photoshop CS5Signature:Naam: BodemloosProgramma: Adobe Photoshop CS5Signature:Naam: Kai-ShockWaveProgramma: Adobe Photoshop CS5Signature:Naam: Guardian1980Programma: Adobe Photoshop Elements 8.0Signature:Naam: MatthijsProgramma: Photoshop CS4Signature:Naam: .Levi.Programma: Photoshop CS3Signature:Naam: Ballas4lifeProgramma: PaintSignature:Naam: SupergtagamerProgramma: Photoshop CSxSignature: Stemmen doe je door een top-3 samen te stellen van de (in jouw ogen) mooiste signatures! Neem de onderstaande code over en vul je favorieten in. Je mening onderbouwen mag, maar hoeft niet. Heel veel succes, deelnemers! [b]#1[/b] - Piet [b]#2[/b] - Jan [b]#3[/b] - Klaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - Guardian1980, ik vind hem goed gemaakt. #2 - Matthijs, het zelfde als hierboven. #3 - Ballas4life, komt vooral neer op humor! xD Iedereen heeft het met Photoshop gedaan en dan komt hij met Paint, lef en grappig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - Kai-ShockWave #2 - .Levi. #3 - Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 (bewerkt) #1 - Kai-ShockWave #2 - .Levi. #3 - Ik weet niet of je op jezelf mag stemmen? anders Matthijs >>> Door .Levi.: Het staat niet in de regels, maar we gingen er dan ook vanuit dat dit niet gedaan zou worden om de contest zo eerlijk mogelijk te houden. Het wordt natuurlijk wel sportief bevonden stem je als deelnemer mee.<<< is goed dan stem ik op matthijs Bewerkt: 5 december 2012 door supergtagamer vraag: op jezelf stemmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - Gta Ripper #2 - Matthijs #3 - Silverbyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - -Matthijs- #2 - .Levi. #3 - Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - Kai-ShockWave (de blauwe kleur op de achtergrond en het lettertype (Vinewood parodie?) vind ik persoonlijk erg mooi bij de rest van de signature passen) #2 - Guardian1980 (een mooi voorbeeld dat simpel ook mooi kan zijn, lekker basic) #3 - Bodemloos (mooie achtergrond, de drie personages komen duidelijk naar voren) De andere inzendingen zijn ook erg mooi, mijn complimenten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - .Levi. #2 - Gta Ripper #3 - Silverbyte Hier zitten echt mooie werkjes tussen, een top 3 samenstellen was niet gemakkelijk, mijn complimenten aan de deelnemers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 Gta Ripper #2 .Levi. #3 Guardian1980 - Puur omdat ik niet wist wie ik hier moest zetten, en toch een mooie creativiteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - Silverbyte #2 - .Levi. #3 - -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - Kai-ShockWave #2 - Gta Ripper #3 - .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - -Matthijs- (heerlijke flow, passende effecten, goede plaatsing, nette tekst, juiste belichting) #2 - Kai-ShockWave (goed gekozen stock, overzichtelijk, strak design, leuke pop-out, mooie afwerking) #3 - Silverbyte (mooie effecten qua vorm, interessante plaatsing van effecten, mooi kleurgebruik, leuk idee van het blur-effect aan de zijkanten) Deze top 3 was geen makkelijke keuze.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - -Matthijs- #2 - Gta Ripper #3 - .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - .Levi. #2 - Gta Ripper #3 - Silverbyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 #1 - Silverbyte #2 - Gta Ripper #3 - .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.