.Sharingan Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 TItle says it all! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xtUSteNQOpw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 Leuk gedaan, maar aan het einde van de dag ben je nog steeds 'de gast die met lego speelt'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 Geweldig! Ik houd echt van die nagemaakte trailers, echt super. Ook leuk met die animaties die er in verwerkt zijn. ben je nog steeds 'de gast die met lego speelt'. So what? Niks mis met Lego, en als je zo'n piece of art maakt blijft zeker niet bij spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 Veel mensen denken dat Lego alleen voor kleine kinderen is maar dat is echt niet zo, zeker niet als je Legot technic ziet wat ook nog verdomt moelijk is in elkaar te zetten. Leuk die trailer lijkt me wel veel werk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 (bewerkt) Leuk gedaan, maar aan het einde van de dag ben je nog steeds 'de gast die met lego speelt'. Ik heb vandaag teamwerk mechanica gehad, richting Burgerlijk Ingenieur. De opdracht was om een wagentje op mechanische basis zichzelf een bepaalde afstand te laten afleggen om vervolgens een velcro-balletje naar een bepaald punt op een bepaalde afstand te schieten, met een beperkte tijd,afmetingen en een budget dat je zelf moest verzorgen. Nou aan het einde van de dag waren dat dus 80 groepjes van meerdere +18-jarigen die allemaal samen een katapult uit K'nex in mekaar aan het rammen waren hoor en dat werkte dus. Liever geen oordelen stellen over het gebruik van kinderspeelgoed aub Maar even ontopic, zo'n nagemaakte trailers zijn altijd leuk en zeker eentje zoals deze. Want het neemt echt belachelijk veel tijd in beslag Bewerkt: 7 december 2012 door Phoenyxar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 (bewerkt) Voor de onwetenden, dit is foto voor foto gemaakt. Ook wel stop motion genoemd. Ik gok dat er zo 1500 tot 2000 foto's zijn gemaakt. Bewerkt: 7 december 2012 door .Whoopdidoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 En alleen dat al maakt het meer dan spelen. Respect voor de maker, zou er zelf absoluut het geduld niet voor hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 Grappig, zal wel veel werk in gezeten hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 Mooie trailer, ik zou ook het geduld er niet voor willen opbrengen, maar toch heb ik wel respect voor de makers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2012 Wat je allemaal kunt met lego, een film/foto camera en een pc zeg.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2012 Superleuk om te zien! Ik doe de laatste tijd steeds meer met LEGO, mijn zoontje is vervend bouwer en als ouder is er niets leukers te verzinnen dan samen met je kind een hobby te kunnen delen. Ik heb vroeger zelf ook héél wat uurtjes gestopt in LEGO, en vermaak me er dus nog regelmatig mee. En voor wie het zich afvraagt; nee, ik beperk me niet tot beperken / bewonderen maar bouw net zo fanatiek mee! Niets kinderachtig aan hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2012 Lego is helemaal niet kinderachtig. Zeker als je dit soort dingen bekijkt. Als kind heb ik bergen Lego verzameld. Ik heb thuis nog ergens een hele kast vol met Lego. Ik vind de video echt gaaf gemaakt. Zal echt heel veel werk in hebben gezeten. Echt gaaf! Nu nog trailer 2 hahha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2012 Ik vind het ook knap wat ze allemaal met Lego kunnen doen. Zoals veel mensen hier al zeggen: Ik heb het geduld er echt niet voor! xD Ik heb ook Cod maps gezien die gemaakt zijn met lego. Dat ziet er ook mooi uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2012 Ziet er echt mooi uit, zeg. Daar zal ongetwijfeld lang aan zijn gewerkt. Zoals meerdere mensen al zeggen, zou ik zelf het geduld er niet voor hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2012 Oh jongens, het was ook maar een grapje. Er zijn zoveel oudere mensen die nog met Lego/Knex (etc) werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.