Een tijdje terug was ik van plan om mijn PC'tje van wat nieuwe hardware te voorzien, maar sindsdien is het alleen maar erger geworden met crashes en vastlopers. Deze PC is geen lang leven meer beschoren, dus ik ontkom er eigenlijk niet meer aan om iets compleet nieuws te kopen. En daar komen jullie experts om de hoek kijken. Uiteraard heb ik her en der al even wat rondgekeken, maar die kant-en-klare PC's geven me voor mijn gevoel geen waar voor mijn geld. Iets zelf samenstellen lijkt me daarom de beste optie.
Wat ik wil is een budget game pc. Ik hoef de recente games niet met alle toeters en bellen aan te hebben, met medium of low neem ik ook genoegen. Verder wil ik goed kunnen werken in Cinema4D (deze PC is niet in staat om alles te renderen wat ik maak) en uiteraard in Photoshop. Randapparatuur heb ik liggen, evenals een exemplaar van Windows 7. Op Gamekings kwam ik voor mijn budget deze configuratie tegen:
Processor: AMD FX-4170 Black Edition
Moederbord: Gigabyte GA-870A-USB3
Geheugen: Corsair 8GB DDR3 1333 MHz
Videokaart: Gigabyte Gv-R777OC-1GD
Behuizing: Antec New Solution
Goedkoop HDD'tje
Is dat wat? Uiteraard mogen jullie ook met eigen suggesties komen (graag zelfs)!
Een tijdje terug was ik van plan om mijn PC'tje van wat nieuwe hardware te voorzien, maar sindsdien is het alleen maar erger geworden met crashes en vastlopers. Deze PC is geen lang leven meer beschoren, dus ik ontkom er eigenlijk niet meer aan om iets compleet nieuws te kopen. En daar komen jullie experts om de hoek kijken.
Uiteraard heb ik her en der al even wat rondgekeken, maar die kant-en-klare PC's geven me voor mijn gevoel geen waar voor mijn geld. Iets zelf samenstellen lijkt me daarom de beste optie.
Wat ik wil is een budget game pc. Ik hoef de recente games niet met alle toeters en bellen aan te hebben, met medium of low neem ik ook genoegen. Verder wil ik goed kunnen werken in Cinema4D (deze PC is niet in staat om alles te renderen wat ik maak) en uiteraard in Photoshop. Randapparatuur heb ik liggen, evenals een exemplaar van Windows 7. Op Gamekings kwam ik voor mijn budget deze configuratie tegen:
Processor: AMD FX-4170 Black Edition
Moederbord: Gigabyte GA-870A-USB3
Geheugen: Corsair 8GB DDR3 1333 MHz
Videokaart: Gigabyte Gv-R777OC-1GD
Behuizing: Antec New Solution
Goedkoop HDD'tje
Is dat wat? Uiteraard mogen jullie ook met eigen suggesties komen (graag zelfs)!