Jump to content

[OV] Einde der Tijden - Uitleg


Vadertje Tijd

Recommended Posts

JhDCI.png

Leden van GTAForum, ik heb jullie hulp nodig! Help me alsjeblieft...

Het zit zo: ieder jaar hoor ik in december van Moeder Aarde of de mensheid weer een jaartje verder mag op de wereld. Dan stel ik de Tijdmachine in mijn Grote Klokkenspel, dat wordt beschermd met een wachtwoord, in op nog een jaar lang mensen op de wereld. Dat ging altijd goed, en de mensheid leefde steeds weer een jaartje extra.

Maar ik geloofde nogal in de Maya's en hun kalender, en ben er dus vanuit gegaan dat het na 2012 afgelopen zou zijn. Het wachtwoord heb ik dan ook weggegooid en ik zat het afgelopen jaar lekker glühwein achterover te klokken bij mijn goede vriend, de Kerstman. Inmiddels is het einde van het jaar in zicht en Moeder Aarde heeft me toch gemeld dat we gewoon nog weer een jaar doorgaan. Maar ik heb geen wachtwoord meer om in mijn Grote Klokkenspel te komen!

Gelukkig heb ik op advies van de @Kerstman, die maar liefst 2 jaar achter elkaar in de problemen zat, een back-uppuzzel gemaakt om achter de toegangscode te komen. Een gecompliceerde puzzel, want zoiets moet natuurlijk niet in verkeerde handen vallen. Helpen jullie dit jaar Vadertje Tijd, en dus ook Moeder Aarde, de Kerstman en de complete mensheid om op tijd de code te achterhalen en vóór 31 december 2012, 23.59 uur, het grote klokkenspel in te stellen op 2013?

Aangezien jullie vorig jaar mijn goede vriend de Kerstman zo goed hebben geholpen, heb ik Joriz gevraagd of jullie dit jaar mij zouden willen helpen. Gelukkig biedt hij daar ook dit jaar de ruimte voor. Bovendien heeft hij een mooie GTAGames.nl-muismat beschikbaar gesteld voor de persoon die me aan het wachtwoord van mijn Grote Klokkenspel helpt.

Het achterhalen van dat wachtwoord kan dus met behulp van de back-uppuzzel: de Remember Calendar. De kalender begint op 16 december en eindigt op 31 december. Iedere dag zal er een afbeelding verschijnen die een tip vormt voor het wachtwoord van het Grote Klokkenspel. Dat kan letterlijk zijn, figuurlijk, cryptisch, of te maken hebben met de schrijfwijze van het wachtwoord. Sommige tips kunnen zelfs pas duidelijk zijn door ze te combineren met andere tips.

Ik stel mijn Apocalypse Cafe beschikbaar als ruimte voor overleg. Daar zal ik zelf ook veel aanwezig zijn, in de hoop dat ik me wat van het wachtwoord kan herinneren.

Mocht je het wachtwoord weten, en het Grote Klokkenspel binnen weten te komen, post dan simpelweg de tekst 2013 in het topic Tijdmachine en stuur me een persoonlijk bericht met het wachtwoord van het Grote Klokkenspel. Op die manier red je de wereld! Ik zal je eeuwig dankbaar zijn, je mag jezelf de redder van de wereld noemen, én je wint dan de GTAGames-muismat die Joriz beschikbaar heeft gesteld.

Alvast mijn hartelijke dank voor jullie hulp! Zodadelijk zal de eerste afbeelding verschijnen op de kalender.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden: in het Apocalypse Cafe!

(Evenals vorig jaar zijn @Flitskikker en @NandroDavids aangesteld als plaatselijke Moderators, om het geheel wat in goede banen te leiden.)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...