Jump to content
Geplaatst:
comment_1993562

DB5eO.png

Welkom in mijn Apocalypse Cafe! Hier kunnen jullie onder het genot van een drankje naar hartelust overleggen en discussiëren over de tips op de Remember Calendar. Ik zou jullie de glühwein van harte aan kunnen raden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg overblijven voor de Kerstman, mocht die nog langskomen. Ik ben hier zelf ook regelmatig te vinden om mee te praten. Hopelijk schiet me af en toe te binnen waar een hint precies naar verwijst en kunnen we elkaar zo helpen.

• Reacties 320
  • Bezichtigingen 21.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1997870

Niet opgeven nu :(

Daar is het nu te laat voor. :7 Tenzij er in ons krakersgroepje plots iemand een geniale ingeving krijgt, zie ik dit wachtwoord niet opgelost worden..:(

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1997877

De eerste die het echte wachtwoord vindt of het opstuurt? Ik doe eigelijk enkel voor de leut en de groepssfeer mee, heb al een nieuwe muismat, een tweede zou maar stof vangen. We zijn in ieder geval goed bezig, nog even en misschien hebben we het wel :D

Bewerkt: door Phoenyxar

Geplaatst:
comment_1997879

De eerste die het echte wachtwoord vindt of het opstuurt? Ik doe eigelijk enkel voor de leut en de groepssfeer mee, heb al een nieuwe muismat, een tweede zou maar stof vangen. We zijn in ieder geval goed bezig, nog even en misschien hebben we het wel :D

De eerste die daar post in dat forum. :puh: Je mag je muismat altijd weggeven mocht jij het zijn, als ik het vind doe ik dat waarschijnlijk ook.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1997889

• #24 - O met kruis erboven --> kan ð zijn:
    eth.gif
  • #24 - Verticaal spiegelen --> Vrouwensymbool --> (heilige) vrouw?
  • #19, #20 & #23 - In de Sims wordt als betaalmiddel de Simoleon gebruikt, aangegeven met het paragraaf-symbooltje: §. Kan wijzen op dubbele-S tekentje (§ symbool), op meerdere S'en in het wachtwoord ($ en §), of gewoon de connectie met geld (#19 meets #23)
  • #20, #22 & #28 - Logo van Schalke, S staat daar bovenop, net als bij plaatje #20, waar '04' is weggelaten. "Stop" in stopbord wordt ook weggelaten. Anders "top weglaten": stop - top = S, S + watch = Swatch = #27+#29
  • Wachtwoord: stopwatch? Patroon:
    13yjq4h.png
    Kruis op mijter = T Lees van boven naar beneden naar rechts --> S + To + ? + Watch. In plaats van "Stop" iets anders dat met S begint en op Watch eindigt?
  • #25, #26 - W van PatrickW = hoofdletter. --> stopWatch? Apenstaartje --> @ --> stopW@tch
  • #17 & #21 - Omdraaien --> hct@WpoT$: 4e letter = A

Wat wij tot nu toe hebben. :)

Bewerkt: door SpacyColours

Geplaatst:
comment_1998030

Commando, commando. Je ziet toch duidelijk door de verticale lijnen met mooie hoeken keer de wortel van 7 - 3 en dan de pastel door de geografische vorm die dingen. :)

Zo zie ik in dit een konijn die met olifanten aan het jongleren is. :)

detail%20grijze%20vlek%20002.jpg

Bewerkt: door nyltje

Geplaatst:
comment_1998072

Ik heb dat woord met verschillende o's, t's, hoofdletters geprobeerd, maar niets mocht baten... Nog een keer proberen :puh:

Proost! :beer:

(waar vind ik smileys in de mobiele versie van gtaforum.nl?)

Bewerkt: door _Night-Men_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.