Jump to content
Geplaatst:
comment_1993562

DB5eO.png

Welkom in mijn Apocalypse Cafe! Hier kunnen jullie onder het genot van een drankje naar hartelust overleggen en discussiëren over de tips op de Remember Calendar. Ik zou jullie de glühwein van harte aan kunnen raden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg overblijven voor de Kerstman, mocht die nog langskomen. Ik ben hier zelf ook regelmatig te vinden om mee te praten. Hopelijk schiet me af en toe te binnen waar een hint precies naar verwijst en kunnen we elkaar zo helpen.

• Reacties 320
  • Bezichtigingen 21.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1999300

Allereerst: Kai, gefeliciteerd, knap gedaan! :)

Daarnaast dank aan Flitskikker voor de graphics; het zag er weer fantastisch uit! :tu: En uiteraard ook voor het meedenken.

Allen dank voor de complimenten en de deelname. Het was mooi om te zien dat er zo fanatiek gepuzzeld werd :)

Geplaatst:
comment_1999566

Blindstaren op de tip van PatrickW => PW of eerste en laatste letter in hoofdletter en de Audi A4 tip hebben ons team wel de kop gekost..Wel leuk dat ik bleef hameren op de Audi A4 tip die ik totaal niet begreep(heel het team niet trouwens) en dat het dan net 1 van de essentiële tips was..:7

Ah, en dankje Flits en Nand! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.