Jump to content
Geplaatst:
comment_1993562

DB5eO.png

Welkom in mijn Apocalypse Cafe! Hier kunnen jullie onder het genot van een drankje naar hartelust overleggen en discussiëren over de tips op de Remember Calendar. Ik zou jullie de glühwein van harte aan kunnen raden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg overblijven voor de Kerstman, mocht die nog langskomen. Ik ben hier zelf ook regelmatig te vinden om mee te praten. Hopelijk schiet me af en toe te binnen waar een hint precies naar verwijst en kunnen we elkaar zo helpen.

• Reacties 320
  • Bezichtigingen 21.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1996627

Oftewel, het gaat dit jaar weer eens een geweldig leesbaar wachtwoord worden.

Ik begrijp sommige prentjes wel individueel, maar ik ben zo slecht in een algemene link leggen, maar echt zo slecht... :cab:

Geplaatst:
comment_1996632

Trouwens die S die boven staat zouden ze er dan niet mee bedoelen dat er nog een S onder moet?

Zodat je het paragraaf teken krijgt?

Persoonlijk denk ik van niet, puur omdat het te ver gezocht is. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1996667

Om mij ook eens in deze discussie te mengen:

het is wel opvallend dat die S helemaal bovenaan staat, en er zich dus nog een heel wit stuk onder bevindt. Dus zo ver gezocht vind ik het nou ook al weer niet.

Geplaatst:
comment_1996694

Oké, ik heb net even gebrainstormd. 4de letter een s...Call me stupid, maar hoeveel woorden beginnen er wel niet met kerSt?

Door het apenstaartje moet er een a in het woord zitten..Woorden.org geeft me dit:

http://www.woorden.org/begin/kerst

Welke woorden komen er in aanmerking? Alle woorden bevatten kerst, maar alleen degene die een a bezitten komen in aanmerking.

kerstavond kerstavonden kerstbal kerstballen kerstbals kerstdag kertsdagen kerstgedachte kerstgedachten kerstgedachtes kerstkaart kerstkaarten kerstkalkoen kerstkrans

kerstkransje kerstman kerstmannen kerstmarkt kerstnacht kerstnachten kerstomaat kerstomaten kerststal kerststallen kerstvakantie kerstvakanties

Schrijfwijze

Eindigt en begint met een hoofdletter en a vervangen door @, het woord kan in deze theorie geen 6 letters bevatten, maar 9. Dus KerStSt@L/Ker§t§t@L zou hier de enige mogelijkheid zijn. Ik heb andere woorden geprobeerd van dit lijstje in verschillende schrijfwijzen, maar dat leverde niks op.

Resultaat: Noppes.

Notes:

KerStvoetb@L/Ker§tvoetb@L/Kerstvoetb@L is het ook niet(truitje van Schalke 04 deed me aan dit woord denken).

Palindrom is een optie, maar daar heb je zeer weinig keuze in.

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.