Jump to content
Geplaatst:
comment_1993562

DB5eO.png

Welkom in mijn Apocalypse Cafe! Hier kunnen jullie onder het genot van een drankje naar hartelust overleggen en discussiëren over de tips op de Remember Calendar. Ik zou jullie de glühwein van harte aan kunnen raden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg overblijven voor de Kerstman, mocht die nog langskomen. Ik ben hier zelf ook regelmatig te vinden om mee te praten. Hopelijk schiet me af en toe te binnen waar een hint precies naar verwijst en kunnen we elkaar zo helpen.

• Reacties 320
  • Bezichtigingen 21.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1996698

Wie zegt dat het woord met kerst begint? Ik zie geen verband met de tips.

Ohja, die nieuwe tip. Die staart (achterkant van het beest) is gevormd als een G. Misschien dat het woord eindigt met een G?

Bewerkt: door Visser23

Geplaatst:
comment_1996703

Ohja, die nieuwe tip. Die staart (achterkant van het beest) is gevormd als een G. Misschien dat het woord eindigt met een G?

4de letter is een S(S tip + Audi S4), in kerst is dat zo. Tip kerstman => heeft iets met kerst te maken.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1996704

4de letter is een S(S tip + Audi S4), in kerst is dat zo. Tip kerstman => heeft iets met kerst te maken.

En die mijter op de O dan? Misschien heeft het ook wel te maken met de decembermaand in het algemeen.

Geplaatst:
comment_1996705

En die mijter op de O dan? Misschien heeft het ook wel te maken met de decembermaand in het algemeen.

Ik heb geen idee wat die tip wilt zeggen. Zoals Spacy al zegt:

het plaatje is symmetrisch => verwijzing naar palindroom?

of

gespiegeld wachtwoord?

of bovenstaande alletwee?

of

we gaan dit kutwachtwoord nooit vinden? :7

Geplaatst:
comment_1996706

Is dat niet een A4? Op de site staat onder de originele pic iets over een A4... Niet dat ik verstand heb van auto's :puh:

Geplaatst:
comment_1996707

Ik heb geen idee wat die tip wilt zeggen. Zoals Spacy al zegt:

het plaatje is symmetrisch => verwijzing naar palindroom?

of

gespiegeld wachtwoord?

of bovenstaande alletwee?

of

we gaan dit kutwachtwoord nooit vinden? :7

En die epilepsie waarschuwing dan? Misschien is het wel een game.

Geplaatst:
comment_1996709

Is dat niet een A4? Op de site staat onder de originele pic iets over een A4... Niet dat ik verstand heb van auto's :puh:

Godverdomme, vergeten dat het inderdaad een A4 is..Op de 4de plaats een A dan?

En die epilepsie waarschuwing dan? Misschien is het wel een game.

Dat is nou juist het probleem, ik zie geen verband tussen de tips. Dit is 1 van de tips die ik totaal niet begrijp.

Geplaatst:
comment_1996717

Ondanks de tip van de rekenmachine denk ik niet dat we op veel hints van Vadertje Tijd kunnen rekenen. :-(

Tip van de rekenmachine?

Tip 2, die casio?

Die tip met die rekenmachine snap ik al helemaal niet. Ik denk dat die epilepsiewaarschuwing met de Sims te maken heeft.... Voor de rest heb ik wel een beetje een idee :D

Geplaatst:
comment_1996720

Wat mij betreft is het eerst, bij een puzzel alle meest logische bepalingen opschrijven. Pas daarna doorgaan kijken op deze bepalingen en / of deze bepalingen te veranderen. Gokken heeft bij mij pas zin, als het in lijn staan met de eerder gestelde bepalingen. Maar goed, ik doe nooit mee aan spelletjes :sigaar: veel leuker om toe te kijken hoe andere mensen peinzen en denken :D

Geplaatst:
comment_1996725

Ondanks de tip van de rekenmachine denk ik niet dat we op veel hints van Vadertje Tijd kunnen rekenen. :-(

Tip van de rekenmachine?

Tip 2, die casio?

Die tip met die rekenmachine snap ik al helemaal niet. Ik denk dat die epilepsiewaarschuwing met de Sims te maken heeft.... Voor de rest heb ik wel een beetje een idee :D

Ik wou eerder vragen of Vadertje Tijd hier in dit topic nog een extra tip heeft gegeven mbt de rekenmachine? Want dat laat BB uitschijnen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.