Geplaatst: 26 december 201212 jaren comment_1996644 Hoe wil jij dat vechten eruitziet in Gta 5? Ik wil graag: - 'een silent aanval' dus van achter de nek breken enz. - kunnen ontwijken en tegenaanval doen (zoals in IV) - standaard aanvallen maar nog beter dan de vorige Gta's - en dat de 'slachtoffers' zelf een blauw oog krijgen of dat je met een goede vuist tegen de mond het speeksel eruit ziet vliegen en een bloedneus... Dus post jouw wensen over de aanvallen en over de physics van de mensen (bloedneus,enz.).
Geplaatst: 26 februari 201312 jaren comment_2019922 Het is hem niet enkel het stijve, maar ook het onrealistische van de snelheid waaraan je tegenstanders aanvallen. Zeker als het meerdere zijn. 1 vs 1 is eigelijk nog wel goed uitgewerkt in AC, maar als je alleen tegen 28 staat dan vermoed ik toch niet dat men om de beurt gaat slaan? Het maakt het vechten wel makkelijker, maar het haalt het realistische aspect wat weg. In GTA IV moest je niet proberen vechten tegen 5 peds als je niks vasthad want dan werd je gewoon afgerost.
Geplaatst: 26 februari 201312 jaren comment_2019933 Da's een feit, en als we dan met meer tegelijk laten aanvallen, wat dàn?
Hoe wil jij dat vechten eruitziet in Gta 5?
Ik wil graag:
- 'een silent aanval' dus van achter de nek breken enz.
- kunnen ontwijken en tegenaanval doen (zoals in IV)
- standaard aanvallen maar nog beter dan de vorige Gta's
- en dat de 'slachtoffers' zelf een blauw oog krijgen of dat je met een goede vuist tegen de mond het speeksel eruit ziet vliegen en een bloedneus...
Dus post jouw wensen over de aanvallen en over de physics van de mensen (bloedneus,enz.).