Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Beste films van 2012

Wat vind jij de beste films die dit jaar 2012 zijn uitgekomen?

En om een beetje inhoud ook te krijgen, meningen kunnen gegeven worden, en vragen over waarom degene die film de beste vind.

Nou zijn er ook films van vroeger weer uitgebracht, die horen hier natuurlijk niet bij maar ze je mag ze wel plaatsen. O.a Titanic & Star wars

Het is weer heel moeilijk kiezen dit jaar komen steeds meer bij, maar met moeite ingekort en met * de beste.

Intouchables *

Twilight breaking dawn: part 2

Alles is familie

The hobbit *

The hunger games

Mirror mirror *

Snow white and the huntsman *

The lorax *

The avengers *

Prometheus *

American pie: the reunion

Men in black 3

War horse*

Life of pi *

Dark shadows *

Battleship

Rise of the guardians*

John carter *

Achtste groepers huilen niet *

Jackie

The grey

The cabin in the woods *

Act of valor

The possession

The perks of being a wallflower

Resident evil 5

Frankenweenie

Hotel Transylvania

Wreck-it-ralph

---

Titanic

Star wars

My week with Marilyn

Rock of ages

The muppets

Featured Replies

The Dark Knight Rises.

En ik denk dat je American Pie wel weg kunt halen, want dat was echt niks.

  • Author

Ik vond m heel goed. Batman dark rises zijn erbij mij uit maar had erin gezeten als de eerste 3 kwart van de film ook goed was geweest.

Dus mijn lijst is ook jouw lijst, alleen verwissel je deze films. :puh:

Ik zal me moeten beperken tot biosscoop films.

Uiteraard Skyfall en The Dark Knight rises, maar ook Ted staat in mijn lijstje.

Het zijn maar 3 films, maar ik ben ook niet iemand die regelmatig films kijkt.

Edited by xoex23

21 Jump Street vond ik zelf een van de leukste films. Een film waar ik echt om gelachen heb. :) Goede acteurs, gaaf verhaal en erg mooie humor. :Y

Edited by Cabyon

American Pie: The Reunion en Men in Black 3 vond ik erg goede films. Er zijn dan ook weer films die echt rotslecht waren, zoals Cabin in the woods. Man, die was verschrikkelijk :7 De films van Paranormal Activity zijn ondertussen ook uitgemolken.

Edited by MidnightMayhem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.