Jump to content
Geplaatst:
comment_1999072

Kavinsky was al eerder te horen met het nummer

op Electro Choc. Zijn nummer Nightcall is mede bekend geworden dankzij de film Drive waar het nummer in de lange beginscene is te horen. Maar Kavinsky, het pseudoniem van de Franse elektro DJ Vincent Belorgey, gaat nu nog bekend worden mede dankzij GTA5.

Gisteren heeft namelijk de Franse columnist Mouloud Achour het volgende getweet: "2013 on pourra écouter Nightride Fm dans GTA5 avec du @iamkavinsky dedans . BIM" wat op het volgende in het Nederlands vertaald: "In 2013 kan je Nightride FM in GTA5 luisteren met daarin @iamkavinsky" Nu worden er natuurlijk wel vaker rare dingen getweet, maar de tekst "NightRide FM" staat nu ook op de twitter van Kavinsky zelf.

Het lijkt er dus op dat er in GTA5 weer een fantastisch electro station is als vervanger van Electro Choq. Nu dus afwachten of hij ook de DJ van het gehele NightRide FM radiostation is of dat er slechts één nummer van hem is te horen. Meer informatie hierover zullen we wel binnen enkele maanden hebben als de promotie rondom GTA5 weer los gaat. shiny.gif

Kavinsky's nieuwste nummer die in Los Angeles is opgenomen.

Bron: Twitter via GTAForums.com

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 6.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1999079

in IV luisterde ik meestal naar Electro Choc

Was ook een van mijn favorieten. Ik ben wel benieuwd naar de muziek in GTA V en hoop zeker dat er weer een dergelijke zender in zit.

Geplaatst:
comment_1999089

Meer informatie hierover zullen we wel binnen enkele maanden hebben als de promotie rondom GTA5 weer los gaat. shiny.gif

Wanneer denken jullie dat de promotie begint rond GTA V?

Qua radio zullen we denk wel niks te klagen hebben bij GTA V. Die is altijd wel goed en heeft voor iedere muziek smaak wel wat wils.

Geplaatst:
comment_1999116

Electro is absoluut niet mijn muzieksmaak, maar toch fijn voor de mensen die het wel luisteren. En leuk dat er weer eens een (al dan niet officieel) nieuwtje is.

Geplaatst:
comment_1999182

Nightcall is zo'n goed nummer. Protovision vind ik ook wel goed, maar het kan er toch niet aan tippen. Het zou wel leuk zijn een nummer van Kavinsky terug te vinden op de radio.

Geplaatst:
comment_1999210

Ik vind Protovision wel aardig, maar Nightcall niet echt.

De remix van SebastiAn van Testarossa Autodrive vond ik wel weer erg goed. :)

Ben benieuwd wat het station zelf brengt. Verder hoop ik op nog een EDM-zender met house/trance. Als ze dubstep maar weglaten. :puh:

Geplaatst:
comment_1999228

Ben benieuwd wat het station zelf brengt. Verder hoop ik op nog een EDM-zender met house/trance. Als ze dubstep maar weglaten. puh2.gif

Ik hoop ook dat er een house/trance zender komt, daarnaast zou een hardstyle/hardcore station mooi zijn, maar hardstyle is (nog) niet heel populair in de VS.

Geplaatst:
comment_1999283

Ik vond ElectroChoc nou niet bepaald een goede radiozender in IV (met Francois K) of TBoGT (met Crookers). Ik hoop dat er toch echt een trance station komt, dat past veel meer bij de party/strandsfeer die er zou regeren aan de boulevards.

Geplaatst:
comment_1999291

Wel PrioX je merkt al dat er langzamerhand informatie aan het "lekken" is, als je het zo wil noemen. Toen dit met GTA IV gebeurde was een releasedatum niet ver weg... Hopelijk nu hetzelfde?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.