Jump to content

Spam Login


NorthStar

Recommended Posts

Hallo ,

Weet iemand een goede script voor Login Spammers?

er is altijd iemand die 10.000 Accounts tegelijk maakt Op zelfde ID en IP.

ik wow dit proberen te stoppen als er meerdere accounts tegelijk komen dat mijn BOT

De speler automatish banned maar het werkt niet

weet iemand anders een goeie script voor het ?

Vriendelijke groet, NorthStar

>>> Door Jacky-2007: Verplaatst vanuit Modding Showroom, hier past 'ie beter. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je kunt doen is inloggen op je RCON door '/rcon login WACHTWOORD' te typen en dan als hij online komt '/ban NAAM/ID' typen en dan zou als het goed is een ipban komen in de samp.ban file

Als dit niet werkt zul je in de 'samp_server.exe' kijken welk ip het is en kopieren of opschrijven op een blaadje en dan in je samp.ban file het erbij plakken

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je kunt doen is inloggen op je RCON door '/rcon login WACHTWOORD' te typen en dan als hij online komt '/ban NAAM/ID' typen en dan zou als het goed is een ipban komen in de samp.ban file

Als dit niet werkt zul je in de 'samp_server.exe' kijken welk ip het is en kopieren of opschrijven op een blaadje en dan in je samp.ban file het erbij plakken

Ik Zit niet elke dag Online in server Dus ik kan niks doen en mijn server gaat down dan

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je de server_log.txt openen en dan zoek je naar die naam van de bot en daar achter staat het IP.

Dus bijvoorbeeld:

[join] Bot1234 has joined the server (0:IP.IP.IP.IP)

dan kopieer je dus die IP.IP.IP.IP (niet die 0: of welk getal ervoor staat)

Dan open je het bestand samp.ban (als je die niet hebt maak je die aan) en voeg je dit erin toe:

IPVANDIEBOT [02/01/13 | 15:16:20] NAAMVANDIEBOT - Banned

Trouwens, dit topic staat verkeerd zie ik net.

EDIT: Probeer dit eens, dit zorgt ervoor dat iemand die 2 keer joint in minder dan 8 seconden een ipban krijgt.

Bewerkt: door JaggysModz
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je de server_log.txt openen en dan zoek je naar die naam van de bot en daar achter staat het IP.

Dus bijvoorbeeld:

[join] Bot1234 has joined the server (0:IP.IP.IP.IP)

dan kopieer je dus die IP.IP.IP.IP (niet die 0: of welk getal ervoor staat)

Dan open je het bestand samp.ban (als je die niet hebt maak je die aan) en voeg je dit erin toe:

IPVANDIEBOT [02/01/13 | 15:16:20] NAAMVANDIEBOT - Banned

Trouwens, dit topic staat verkeerd zie ik net.

EDIT: Probeer dit eens, dit zorgt ervoor dat iemand die 2 keer joint in minder dan 8 seconden een ipban krijgt.

Dankje Ik zal het laatste proberen omdat dat is wat ik zocht :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...