NorthStar Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Hallo , Weet iemand een goede script voor Login Spammers? er is altijd iemand die 10.000 Accounts tegelijk maakt Op zelfde ID en IP. ik wow dit proberen te stoppen als er meerdere accounts tegelijk komen dat mijn BOT De speler automatish banned maar het werkt niet weet iemand anders een goeie script voor het ? Vriendelijke groet, NorthStar >>> Door Jacky-2007: Verplaatst vanuit Modding Showroom, hier past 'ie beter. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Wat je kunt doen is inloggen op je RCON door '/rcon login WACHTWOORD' te typen en dan als hij online komt '/ban NAAM/ID' typen en dan zou als het goed is een ipban komen in de samp.ban file Als dit niet werkt zul je in de 'samp_server.exe' kijken welk ip het is en kopieren of opschrijven op een blaadje en dan in je samp.ban file het erbij plakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NorthStar Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Wat je kunt doen is inloggen op je RCON door '/rcon login WACHTWOORD' te typen en dan als hij online komt '/ban NAAM/ID' typen en dan zou als het goed is een ipban komen in de samp.ban file Als dit niet werkt zul je in de 'samp_server.exe' kijken welk ip het is en kopieren of opschrijven op een blaadje en dan in je samp.ban file het erbij plakken Ik Zit niet elke dag Online in server Dus ik kan niks doen en mijn server gaat down dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 (bewerkt) Dan moet je de server_log.txt openen en dan zoek je naar die naam van de bot en daar achter staat het IP. Dus bijvoorbeeld: [join] Bot1234 has joined the server (0:IP.IP.IP.IP) dan kopieer je dus die IP.IP.IP.IP (niet die 0: of welk getal ervoor staat) Dan open je het bestand samp.ban (als je die niet hebt maak je die aan) en voeg je dit erin toe: IPVANDIEBOT [02/01/13 | 15:16:20] NAAMVANDIEBOT - Banned Trouwens, dit topic staat verkeerd zie ik net. EDIT: Probeer dit eens, dit zorgt ervoor dat iemand die 2 keer joint in minder dan 8 seconden een ipban krijgt. Bewerkt: 2 januari 2013 door JaggysModz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NorthStar Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Dan moet je de server_log.txt openen en dan zoek je naar die naam van de bot en daar achter staat het IP. Dus bijvoorbeeld: [join] Bot1234 has joined the server (0:IP.IP.IP.IP) dan kopieer je dus die IP.IP.IP.IP (niet die 0: of welk getal ervoor staat) Dan open je het bestand samp.ban (als je die niet hebt maak je die aan) en voeg je dit erin toe: IPVANDIEBOT [02/01/13 | 15:16:20] NAAMVANDIEBOT - Banned Trouwens, dit topic staat verkeerd zie ik net. EDIT: Probeer dit eens, dit zorgt ervoor dat iemand die 2 keer joint in minder dan 8 seconden een ipban krijgt. Dankje Ik zal het laatste proberen omdat dat is wat ik zocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2013 hoe je dit kan aanpakken is door te kijken of er al een account gemaakt is op dat IP. Keep in mind: Niet alle providers geven vaste ip-adressen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.