Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Post hier de bekendste muziek van de muziek uit jouw regio. Dus niet van de nationale top40/50 muziek, maar gewoon populaire muziek dat jij leuk vindt en op jouw regionale radiozender wordt gedraaid. Dit is meestal muziek in jouw specifieke taal/dialect. :puh:

Ik begin met een momenteel bekend liedje uit het noorden:

Featured Replies

zla ik ook maar iets van waar ik vandaan kom posten

Al 30 jaar de grootste feestband van Limburg dit. :puh:

• 2 years later...

Blaast veel stof. Hoorde dat cabretier Herman Finkers zojuist een nummer heeft uitgebracht op zo'n Twents over Almelo:

Rooie Rinus en Pe Daalemmer:

Deze heren zijn wel heel bekend onder de inwoners van de beste provincie van Nederland, en dat is niet voor niets zo. En dan is er nog deze klassieker ( :7 ), geschreven door een van mijn docenten over zijn lerares in groep 4 die hij o zo graag genomen zou hebben. Het mocht niet zo zijn, helaas :N

Laat Pé Daalemmer het alsjeblieft bij pillen draaien houden.

• 1 year later...
  • Author

Laatste pareltje van Twarres.

Reboelje is ook wel een redelijk grote naam binnen de Friese provincie. Ik luister af en toe wel eens een albumpje van ze, ik kan hun muziek best wel waarderen.

Dan wil ik hier graag de band van een goede vriend van mij vermelden: The Tambles. Hebben bij 3FM gespeeld, wonnen de eerste prijs bij de Talent Stage van Metropolis en hebben een EP uitgebracht op vinyl. Behoorlijk lekker bezig dus.

Tegenwoordig spelen ze ook als backingband van de Rotterdamse cultheld Jerry Hormone, die je zou kunnen kennen van zijn signeersessies met bloed of zijn recente interviews in de bladen met koppen als "we kennen elkaar van het neuken." Samen vormen ze The Jerry Hormone Ego Trip.

Verder komen de Handsome Poets uit mijn hometown, maar god, wat zijn die verschrikkelijk. traantjes.gif

Nog dichter bij huis, eveneens Nederlandstalig doch geen dialiect, is de Band Zonder Banaan :)

vroeger waren ze nog wat harder, tegen het hardrockachtige aan.. tegenwoordig neigt het meer naar folkrock