Geplaatst: 6 januari 201312 jaren comment_2002167 Ik heb 'Keep your friends close' al gedaan, terwijl ik nog niet verder kom met 'Demolition man. Is dit een fout in de storyline?
Geplaatst: 6 januari 201312 jaren comment_2002171 Nee, Demolition Man is een missie die los staat van de eigenlijke storyline zelf (of beter gezegd: ze is niet noodzakelijk voor het verder verloop van de storyline)
Geplaatst: 6 januari 201312 jaren Auteur comment_2002202 Maar door deze missie te doen unlock je wel een heel gedeelte van de storyline. Zo heb ik in het verhaal voor de Haitians en Cubans moeten doen.
Geplaatst: 6 januari 201312 jaren comment_2002300 Maar door deze missie te doen unlock je wel een heel gedeelte van de storyline. Zo heb ik in het verhaal voor de Haitians en Cubans moeten doen. Het is een soort van aftakking van de hoofdverhaallijn om het zo maar even te noemen. Het zijn storyline missies, maar je hebt ze niet nodig om de verhaallijn uit te spelen. (zoals Phoenyxar dus al zei) Ik raad je aan om deze pagina even te bekijken, dan wordt alles duidelijk.
Geplaatst: 7 mei 201312 jaren Auteur comment_2039036 Demolition man is trouwens de enige echte moeilijke missie uit het spel naar mijn mening. Voor de rest echt een eitje.
Ik heb 'Keep your friends close' al gedaan, terwijl ik nog niet verder kom met 'Demolition man. Is dit een fout in de storyline?