Jump to content

Blauw... Blauw... En nog eens Blauw!

Geplaatst:
comment_2002361

Ja, drie keer blauw! Vanaf nu hebben we drie nieuwe blauwtjes: Phoenyxar, Jesperkaj en Bassieboy35.

Phoenyxar gaat de uitdaging in Lifestyle aan. Wat een moed! Hij neemt deze over van Flitskikker, die nog wel moderator van het Computer Talk forum blijft.

Jesperkaj krijgt wellicht het drukste onderdeel van dit forum in 2013 onder zich: GTA V. Hier neemt hij de taken over van Jacky-2007, die zich volledig zal gaan richten op zijn werk als Global Moderator.

Bassieboy35 gaat aan de slag in de Games fora, hetgeen hij overneemt van Svenie. Ook Svenie blijft natuurlijk gewoon moderator in het GTA V forum, samen met VWO-er en zijn nieuwe collega Jesperkaj.

Waar moderators komen gaan meestal ook moderators weg. Puma stopt met zijn taak als moderator, en gaat vanaf nu in een groen jasje verder. Zijn taken worden tijdelijk overgenomen door PatrickW en Dutchy3010.

Gefeliciteerd en veel succes aan de nieuwe moderators. Puma, bedankt voor al je inzet tijdens je crewperiode op dit forum. :)

Oh, en laten we gelijk even Bassieboy35 feliciteren met zijn verjaardag. Maak er een leuke dag van! :)

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 7.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2003072

Mijn horoscoop zei dat het een negatieve dag zou worden, maar ik heb alleen nog maar een positieve dag ondervonden met een boel verrassingen. De trein die voor eenmaal op tijd was, de aankondiging van SA-MP 0.3x en een hoop nieuwe moderators. Nou succes heren, op de eerste warn. :clown:

Geplaatst:
comment_2003450

Dat is geen argumentatie, dat is herhalen van wat je zei.

Nou, nu het nieuws toch al 2 dagen oud is ook maar eventjes hier reageren (ik geloof dat mijn mede-moderators in spe net hetzelfde zullen doen) :puh:

Toch leuk om na 3 en half jaar op het forum rond te lopen nu ook daadwerkelijk eens iets nuttigs te kunnen doen, hoewel dat ik nu wel wat vooruitspreek. Ik vind het toch wel een leuke/mooie kans die me is gegeven en ik hoop ook dat ik die dan goed zal kunnen uitvoeren. Om dan toch ook even op Svenie terug te komen: "Ach ja, ik ga er zeker niet over klagen, vind het zo ook wel goed." :D

Geplaatst:
comment_2003581

(ik geloof dat mijn mede-moderators in spe net hetzelfde zullen doen) puh2.gif

Vooruit dan maar.... :puh:

Ik wil Puma heel erg bedanken voor al zijn inzet die hij in de modding-fora gestopt heeft. Jammer dat je er uiteindelijk mee stopt, maar daar heb je vast je redenen voor.

Bovendien bedank ik iedereen voor zijn/haar positieve reactie in dit topic. Ik zal samen met VWO-er en Svenie ervoor zorgen dat alles goed verloopt in het GTA V-fora. Daarnaast wil ik Bassieboy35 en Phoenyxar (alweer) succes wensen met hun moderatorschap. :)

Geplaatst:
comment_2003664

Dat is geen argumentatie, dat is herhalen van wat je zei.

*huil* *huil* het is niet verplicht om hier te argumenteren.

Dat klopt, maar zonder argumentatie neemt niemand je mening serieus en kan je die net zo goed voor je houden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.