Dutchy3010 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Vice City is nu een maandje uit op iOS/Android. Wie heeft hem gekocht en wat vinden jullie er van? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Ik heb 'm voor de iPad gekocht, en heb er zeker geen spijt van. Ik vind in tegenstelling tegen veel andere gamers de controls fijn spelen, op de iPad heb je natuurlijk meer ruimte dan op een smartphone, maar ook op dat platform vind ik het prima spelen. Het is leuk om VC weer een keertje uit te spelen en de sfeer blijft fantastisch. Ik denk dat ik elk deel van de iOS serie ga kopen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Ik heb hem voor iPad, en hij is geweldig Zeker goede besturing. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Ik heb hem wel.. Maar niet gekocht.. (Kuch Kuch .APK Kuch kuch) Ik vind hem wel awesome! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Menen jullie dat nou? Lekkere controls? Ik vind het juist ontzettend vervelend. Een auto kan ik nauwelijks besturen, althans, niet in een bocht. Dan zou hij veel "scherper" moeten sturen. Heb hem overigens op de iPhone. Op mijn iPad werkt hij niet, maar ik vermoed dat dit is omdat ik nog steeds moet updaten naar een nieuwe versie (is Rockstar dus alles behalve aan te rekenen)... Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Geplaatst: 7 januari 2013 Op de iPhone kan ik het me nog voorstellen, maar op de iPad, en het lijkt me dat hetzelfde voor deSamsung Galaxy Tab geldt, speelt het prima. Heb nooit problemen met bochten, autorijden in het algemeen of het lopen/vechten. Zou dus maar proberen je iPad te updaten. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Super heerlijke game uiteraard.Ik heb hem op de iPad. Ik had een vraagje erover, kan ik misschien net zo goed hier stellen. Kan ik dezelfde savegames gebruiken als die voor de PC? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Volgens mij kan je via iCloud de savegames wel van bijvoorbeeld iPad naar iPhone transporten, maar van PC naar een tablet en/of smartphone is denk ik niet mogelijk. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Heb iFile en iDownloader erop staan, dus een savegame kan ik zo downloaden en verplaatsen naar een andere map. Alleen of ik de savegames die bij downloads op deze site staan kan gebruiken, is me nog even een raadsel. Reageren
TheBro Geplaatst: 4 februari 2013 Rapport Geplaatst: 4 februari 2013 Heb gespeeld en is echt leuk, ook voor Android . Reageren
Jacobus Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Geplaatst: 14 februari 2013 Ik wil hem wel graag kopen maar heb een sony Xperia S. Het beeld zou gaan freezen als je in een auto stapt. :S Hier is zeker geen oplossing voor? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 24 februari 2013 Rapport Geplaatst: 24 februari 2013 Was weer leuk om gta vice city te spellen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Op mijn iPad werkt hij niet, maar ik vermoed dat dit is omdat ik nog steeds moet updaten naar een nieuwe versie (is Rockstar dus alles behalve aan te rekenen)... Inmiddels gedaan, en de besturing loopt een stuk beter moet ik eerlijk toegeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.