Als je over games praat, praat je niet alleen over het verhaal, hoe het speelt, of de personages. Zonder Game muziek kom je er niet in en maakt het filmpjes van cut scene's een stuk minder.
Je hebt Film muziek maar je hebt ook Game muziek, zonder zou er geen emotie of diepgang zijn.
Wat zijn game-soundtracks waar je graag naar luistert?
Welke nummers van een spel vond je in het bijzonder indrukwekkend?
-----
Ja net als in films zijn videogame soundtracks ook super.
Ben ook heel wat games voorbij gekomen/gespeeld met goeie geluiden/muziek, maar weet niet echt meer welke games t zijn speel al een tijdje minder. Als de muziek goed is wordt de game vaak ook me favo, omdat het me iets doet en kan meeleven met het personage.
Als je over games praat, praat je niet alleen over het verhaal, hoe het speelt, of de personages. Zonder Game muziek kom je er niet in en maakt het filmpjes van cut scene's een stuk minder.
Je hebt Film muziek maar je hebt ook Game muziek, zonder zou er geen emotie of diepgang zijn.
Wat zijn game-soundtracks waar je graag naar luistert?
Welke nummers van een spel vond je in het bijzonder indrukwekkend?
-----
Ja net als in films zijn videogame soundtracks ook super.
Ben ook heel wat games voorbij gekomen/gespeeld met goeie geluiden/muziek, maar weet niet echt meer welke games t zijn speel al een tijdje minder. Als de muziek goed is wordt de game vaak ook me favo, omdat het me iets doet en kan meeleven met het personage.
Maar zeker ben ik van:
-Final fantasy 7
-Kingdom of hearts
-Pokemon reeks
-Ook net als de andere Zelda
-Mario reeks
-GTA reeks zit wel goeie muziek in.
En nog wel wat waar ik niet opkom.