Jump to content
Geplaatst:
comment_2006983

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Reacties 491
  • Bezichtigingen 23.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2007658

Wel, ik was ook niet veel ouder hoor. Ik herinner me niet het fijne van het programma, maar wel degelijk dat het een leuk programma was.

Geplaatst:
comment_2007663

Sterker nog, het originele concept voor WIDM komt uit de koker van het Belgische Woestijnvis productiehuis.

Jup, dat weet ik. Dat probeerde ik duidelijk te maken met dit:

[acronym=Dacht je nu echt dat Nederlanders zo'n geniaal concept zelf hebben uitgevonden :7]Belgische televisie[/acronym].

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_2007670

Zoals het nu lijkt starten we binnen nu en een uur.

Fijn, binnen nu en een uur start ik met het verorberen van mijn zondagsdiner :-(

Geplaatst:
comment_2007731

Aha, nu de eerste opdracht er is, ga ik even mijn spelletje 'Mollen meppen' pauzeren. Heb al veel mollen gemept, dus nu komt het echte werk.

Geplaatst:
comment_2008009

Wel, ik denk niet dat we er vandaag uit geraken. Hopelijk komt morgen iedereen eens langs en raken we het eens over wat we moeten doen.

Geplaatst:
comment_2008016

Zo werkt het natuurlijk niet hè. Overleg over de opdrachten doen we in het topic van de betreffende opdracht, niet hier. Dit is voor napraten en voorbeschouwen en dergelijke. Graag in het topic waar het hoort dus :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.