Jump to content
Geplaatst:
comment_2006983

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Reacties 491
  • Bezichtigingen 23.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2008896

Nou, als iedereen zijn lijstjes heeft opgestuurd waren dat de opdrachten voor de eerste week alweer... Ik heb me in ieder geval al vermaakt.

Ik zeker ook. Nu komt de vraag: hoe lang gaan we ons nog mogen vermaken hier?

Geplaatst:
comment_2008906

Gelukkig is dat topic gesloten en geldt het hier niet :)

Tja, we hadden natuurlijk ook de code wat minder snel kunnen kraken, maar ik vond het wel goed zo. Misschien moeten we dit als een opwarmertje beschouwen en krijgen we volgende week het echte werk (of niet, als je eruit ligt).

Geplaatst:
comment_2008908

Laten we deze loze dagen gebruiken om te speculeren over wat er nog komen gaat. Blijft het bij puzzelen, of gaan we ook nog spectaculaire (in hoeverre dat mogelijk is weet ik niet) dingen doen?

Geplaatst:
comment_2008932

Laten we deze loze dagen gebruiken om te speculeren over wat er nog komen gaat. Blijft het bij puzzelen, of gaan we ook nog spectaculaire (in hoeverre dat mogelijk is weet ik niet) dingen doen?

Ik hoorde in de wandelgangen dat we ergens de komende weken mochten gaan bungeejumpen inderdaad. Durf jij 't aan?

Oh, en MP, ik vind 't wel wat verdacht dat jij en NandroDavids elkaar steeds opzoeken. Of ik jou nou meer moet verdenken dan Nandro weet ik niet, maar toch.

Geplaatst:
comment_2008959

Dat lijkt me duidelijk ja. Maar vergeet niet dat mensen zich ook op andere manieren verdacht kunnen maken dan door het kwijtspelen van geld. Opletten tussen de opdrachten door is een sleutelelement.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.