Jump to content
Geplaatst:
comment_2006983

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Reacties 491
  • Bezichtigingen 23.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2008976

Een advocaat is inderdaad veel te duur, tenzij je bijvoorbeeld Bram Moszkowicz wilt: die kun je nu krijgen voor een tientje. :D

Eva ook? :$

Ik was je voor. 8)

Geplaatst:
comment_2009253

Nou, de uitslag van de castratieopdracht is er, en ik moet zeggen dat die van Pwned. wel erg flauw was.

Maar wat ik me vooral afvraag: zouden we nog mogen weten wat er in de envelop zat?

Bewerkt: door $NeoSyp$

Geplaatst:
comment_2009255

Ik denk niet dat we de inhoud van die envelop nog te weten komen, maar dat is ook niet meer van enorm belang. Ik had vooraf gedacht aan de hand van deze opdracht me al specifiek op een paar mensen te kunnen gaan richten, maar íedereen heeft zich verdacht gemaakt. Schiet lekker op zo.

Geplaatst:
comment_2009277

Wel, waarschijnlijk zullen het gewoon de ontbrekende letters zijn die in de envelop zaten, zoals al geopperd werd. Misschien ook een tip voor GTA, maar dan zou het wel heel makkelijk zijn geworden.

Leuk om te zien dat er 4 mensen waren die hun opdracht nog voor mij hadden opgelost en dat niet hadden toegegeven noch hun letter gegeven. Ik dacht dat het een teamopdracht was...

Geplaatst:
comment_2009296

Leuk om te zien dat er 4 mensen waren die hun opdracht nog voor mij hadden opgelost en dat niet hadden toegegeven noch hun letter gegeven. Ik dacht dat het een teamopdracht was...

Ja, en dan vragen aan jou om je letter te posten..:7

.Pwned, je had moeten zeggen dat het een tip was, we dachten allemaal dat het een acroniem was.

Achja, de hypocrieten zijn wel naar boven gekomen in deze ronde.

Geplaatst:
comment_2009303

Ja, en dan vragen aan jou om je letter te posten.. :7

.Pwned, je had moeten zeggen dat het een tip was, we dachten allemaal dat het een acroniem was.

Achja, de hypocrieten zijn wel naar boven gekomen in deze ronde.

MegaPilot, dat was het hem nu juist: het was géén tip, maar wel een acroniem. Maar je moest dat 'Tip:' erin meenemen, dan had je de benodigde 'T' om Amsterdam te maken ;)

Geplaatst:
comment_2009304

Ja, maar hij zei 'tip' er niet bij, dus we konden het sowieso al niet weten. Ik dacht overigens meteen aan Amsterdam, ik weet niet of er daar veel hoeren zijn, maar het was het eerste wat in me opkwam. :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.