Jump to content
Geplaatst:
comment_2008920

Uitgever: Atari.

Maker: Chris Sawyer, Frontier.

Platform: Nintendo 3DS, PC, MAC, LINUX.

Vervolg: Komt niet, Atari is begin dit jaar failliet gegaan. traantjes.gif Rollercoaster tycoon World

Uitbereidingen: Soaked en Wild!

RCT3 - Trailer

RCT3 Soaked - Trailer

http://youtu.be/a1V1hfry5eQ

RCT3 Wild - Trailer

http://youtu.be/Rtq-hDxcRhM

Wat kan je er mee maken?

Hey ik heb RCT 3 roller coaster tycoon 3 uit de kast gehaald maar nu heb ik de vraag weet iemand een nederlandse patch ?

• Reacties 112
  • Bezichtigingen 11.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2231609

Bedankt voor de complimenten! ^_^ Ik zal wel weer wat uploaden als ik 2x zo veel bezoekers heb. :puh:

Trouwens een paar tips voor achtbanen: Hoe meer karretjes op 1 trein, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit en opwinding is.

Bewerkt: door Nyltje

Geplaatst:
comment_2232079

Trouwens een paar tips voor achtbanen: Hoe meer karretjes op 1 trein, hoe hoger de intensiteit en opwinding is. Hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit en opwinding is.

Huh, hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit? Dat had ik nou weer niet verwacht eigenlijk. Ik ben overigens ook weer eventjes begonnen met spelen. Ik heb de Wild-editite erbij! Superleuk game. Van de Wild-edititie heb ik nog maar een paar parken te gaan en dan is het hele spel al uitgespeeld. Daarna moet ik maar eens verder met RCT2, welke ik ook helemaal heb. Heb laatst de hele box van acht games gekocht. Heerlijk!

Geplaatst:
comment_2232232

Huh, hoe minder schuine bochten, hoe hoger de intensiteit? Dat had ik nou weer niet verwacht eigenlijk. Ik ben overigens ook weer eventjes begonnen met spelen. Ik heb de Wild-editite erbij! Superleuk game. Van de Wild-edititie heb ik nog maar een paar parken te gaan en dan is het hele spel al uitgespeeld. Daarna moet ik maar eens verder met RCT2, welke ik ook helemaal heb. Heb laatst de hele box van acht games gekocht. Heerlijk!

Ja met schuine bochten bedoel ik wel dat er een bocht is, maar dat hij niet schuin is. Dit moet natuurlijk wel als de achtbaan te snel gaat, anders vliegt ie uit de bocht. :puh:
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2234768

Hmm, heb wel het probleem dat als het spel in nacht-modus gaat, dat als ik uitzoom hij ongeloof lagged. (splinternieuwe pc met nieuwste technologie zou normaal geen problemen mogen geven toch :7 )

Iemand die dit nog voor gehad heeft? Op men vorige pc had ik voor zover ik weet geen last van.

Geplaatst:
comment_2234906

Hmm, heb wel het probleem dat als het spel in nacht-modus gaat, dat als ik uitzoom hij ongeloof lagged. (splinternieuwe pc met nieuwste technologie zou normaal geen problemen mogen geven toch :7 )

Iemand die dit nog voor gehad heeft? Op men vorige pc had ik voor zover ik weet geen last van.

Misschien moet je de wisselingen tussen nacht en dag veranderen? Het zou kunnen dat het gewoon een fout is en dat hij het wel goed doet bij een andere instelling. Kan als het goed is bij je grafische instellingen. :)

Bewerkt: door Nyltje

Geplaatst:
comment_2235173

Volgens mij speelt hij Scenario's, en daarin kan je day Night cycle niet veranderen voor zover ik weet? ;)

Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel de wisseling ertussen. Dat kan plotseling zijn, of smooth, dat zijn dus de opties.

Ik bedoel deze optie:

4qodpz.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.