Geplaatst: 23 januari 201312 jaren comment_2009152 Ooh, deze ziet er wel lekker uit. Een beetje duister, maar een paar kleuren (hoewel het stukje geel en rood dan ook wel opvalt) Een beetje leegjes rechtsboven, maar verder is hij wel geslaagd. Ik hou wel van deze combinatie van kleuren Edit: is de schaduw trouwens een Sanchez?
Geplaatst: 23 januari 201312 jaren comment_2009153 Cool! Ziet er echt nice uit, zo ongeveer het beste van wat ik van je heb gezien (met mijn signature-kennis dan).
Geplaatst: 23 januari 201312 jaren Auteur comment_2009160 Ooh, deze ziet er wel lekker uit. Een beetje duister, maar een paar kleuren (hoewel het stukje geel en rood dan ook wel opvalt) Een beetje leegjes rechtsboven, maar verder is hij wel geslaagd. Ik hou wel van deze combinatie van kleuren Edit: is de schaduw trouwens een Sanchez? Dat is inderdaad een sanchez Ik ben heel blij dat jullie hem zo mooi vinden, echt .
Geplaatst: 23 januari 201312 jaren comment_2009169 Ok... Die ziet er dus echt lelijk uit Was wel te verwachten he Gwn prachtig! Die donkere kleuren vind ik goed passen bij Trevoir want zo is hij ook wel. Ook de achtgrond erbij vind ik echt prachtig! Echt gwn super serieus!
Geplaatst: 18 februari 201312 jaren comment_2016817 Nice,geweldig,prachtig,te mooi,super de puper mooi! ik heb er bijna geen worden voor!