Jump to content
Geplaatst:
comment_1893101

Wat kunnen we allemaal zeggen over een mogelijke releasedatum van GTA V?

(kaas, ham, patat..)

Enkele theorieën zijn al langsgekomen, ik dacht dat het wel handig zou zijn om een apart topic te hebben om los te gaan in speculaties over de releasedatum. Naast de releasedatum van de game zelf, neem ook in gedachten dat er vrij waarschijnlijk andere trailers en info aan komen.

Op dit screenshot is heel duidelijk het nummer '2405' te zien, wat zou kunnen slaan op een releasedatum. Echter, dat is waarschijnlijk gewoon een huisnummer, wat je kunt opmaken uit dit document (ik quote: "Only house numbers painted on the face of curbs are permitted", eerste regel na '1'). Of niet...?

Verder, waarom wordt er zo overdreven ingezoomd op dit bord? Er staat een '5' op...

GTAV-Trailer1-Screencaps163.jpg

Slechts enkele zaken die wijzen om op de datum '24-05', namelijk 24 mei. Zou dit ergens op slaan? Zo ja, slaat het dan wel op de release van de game, of op de volgende trailer? Zijn er meerdere zaken of sites die met releasedata komen? Brand maar los...

• Reacties 282
  • Bezichtigingen 35.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1927646

Alles hangt ervan af hoe het gaat met het ontwikkelen van het spel: zitten ze achter op schema, perfect op schema of al ver voor? En hoeveel hebben ze al afgewerkt. We kunnen het niet zeggen. Misschien zitten er nu al mensen de game te testen, misschien zijn ze nog maar net klaar met de map, zodat ze al een trailer konden geven, en moeten ze nu al de rest nog doen (lijkt me niet waarschijnlijk).

Ze willen proberen alles rond GTA V geheimzinnig te houden en je mag zeggen dat ze het verdomd goed lukt.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1931746

Het lijkt er op dat Rockstar North een vernieuwde site lanceert? Enkels het V logo wat aan de linkerkant staat lijkt me niet echt een directe hint of iets dergelijks. Maar, laten we de site vooral in de gaten houden. ;)

Geplaatst:
comment_1931900

Ik heb laatst nog in een PowerUnlimited magazine gekeken en daar stond in dat GTA V 23 November uit komt.. maar ik vertrouw 't niet.. Rockstar heeft nog niks gezegd :-(

Dus het zal misschien denk wel een vergissing zijn.. :(

Geplaatst:
comment_1932072

Ik was net nog aan het kijken op zo'n 'uitgebreid' YouTube Channel met allemaal dingen over GTA V.

En daar vond ie ook veel dingen die te maken hadden met die ene 24 mei. Op het einde gaf ie ook een lijstje met games die R* uitbracht, en daarin stond onder andere:

Mei 2009: De map van GTA V was nog niet gemaakt / gepland / whatever

Mei 2010: RDR is uitgebracht

Mei 2011: LA NOIRE is uitgebracht

Nu zou mei 2012 Max Payne 3 uitkomen als ik het goed begrepen heb (?)

Dus de kans dat het inderdaad op (24) mei uitkomt kan waar zijn, maar ik vrees dat we het dan ten vroegste in 2013 mogen verwachten.

www.youtube.com/watch?v=XmvFz8pG6Og

(weet niet of dit hier al in het topic is voorgekomen, maar ik heb nu even geen zin om 11 pagina's te gaan doorlezen).

& Nog even een EDIT: Als ik eerlijk mag zijn verwacht ik het ook pas in 2013. Ze zeiden laatst nog dat ze over een aantal maanden met meer informatie zouden komen, en als de game dit jaar al in mei uitkomt, zou dat wel héél snel gaan.

Bewerkt: door vice

Geplaatst:
comment_1932119

Het is wel al duidelijk dat GTA V niet in mei 2012 uitkomt, doodsimpel omdat MP3 dan uitkomt. R* zou wel heel dom moeten zijn om twee van hun games met elkaar te laten concurreren. Het enige wat ik in mei 2012 verwacht (ten laatste begin juni 2012) is verdere info over GTA V. Tot zolang gaan we vast niets horen, aangezien ze zich volledig op de promotie van MP3 gaan storten.

Zelf geloof ik nog op een kans dat GTA V dit jaar in de rekken ligt. Naar geruchten, en voorlopig gaan we nog wel even op geruchten moeten afgaan, gaat de productie van GTA V goed vooruit. R* zelf heeft dit ook al licht bevestigd. Het kan zijn dat ze vanaf juni een stortvloed aan info gaan geven en dat GTA V al in het najaar of zo te verkrijgen is.

En anders: als R* ons vanaf juni regelmatig op de hoogte houdt van de vooruitgang, kan ik wel tot 2013 wachten voor ik het schijfje in mijn PS3 schuif.

Geplaatst:
comment_1932360

Ik heb laatst nog in een PowerUnlimited magazine gekeken en daar stond in dat GTA V 23 November uit komt.. maar ik vertrouw 't niet.. Rockstar heeft nog niks gezegd :-(

Dus het zal misschien denk wel een vergissing zijn.. :(

Op de IMDB wordt ook melding gemaakt van 23 november. Schijnbaar heeft Rockstar Games de release date bekend gemaakt onder haar "low-level employees", die blijkbaar ook niet allemaal zo goed kunnen zwijgen.

Bron: http://www.imdb.com/title/tt2103188/board/nest/195457465?d=195457505&p=1#195457505

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1938738
name='xX_GTA-KiNG_Xx' date='26 december 2011 - 22:09 ' timestamp='1324933744' post='1910038']

Hoogstwaarschijnlijk 24 mei 2012 zo heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen

>>> Door VWO-er: Als je die bronnen dan ook nog eens zou kunnen vermelden, zou het helemaal mooi zijn. Zo niet, houd dit soort opmerkingen dan voor je.<<<

Ok ok het is al goed hoor :ch:

Bewerkt: door xX_GTA-KiNG_Xx

Geplaatst:
comment_1939412

Me neef zei tegen me dat volgende week of volgende maand een GTA V beta uitkomt, alleen ik kan jammer genoeg niks vinden op de site van van Rockstar :N

Bewerkt: door MisterDM

Geplaatst:
comment_1939422

Omdat je neef dat gewoon iets heeft verzonnen of dat ergens op een forum heeft gelezen (wat dan op zijn beurt door een willekeurige forummer is verzonnen) ;P

Aangezien er niets bekend is over een beta (en ik zou al blij zijn mocht er geen komen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.