Jump to content
Geplaatst:
comment_1893101

Wat kunnen we allemaal zeggen over een mogelijke releasedatum van GTA V?

(kaas, ham, patat..)

Enkele theorieën zijn al langsgekomen, ik dacht dat het wel handig zou zijn om een apart topic te hebben om los te gaan in speculaties over de releasedatum. Naast de releasedatum van de game zelf, neem ook in gedachten dat er vrij waarschijnlijk andere trailers en info aan komen.

Op dit screenshot is heel duidelijk het nummer '2405' te zien, wat zou kunnen slaan op een releasedatum. Echter, dat is waarschijnlijk gewoon een huisnummer, wat je kunt opmaken uit dit document (ik quote: "Only house numbers painted on the face of curbs are permitted", eerste regel na '1'). Of niet...?

Verder, waarom wordt er zo overdreven ingezoomd op dit bord? Er staat een '5' op...

GTAV-Trailer1-Screencaps163.jpg

Slechts enkele zaken die wijzen om op de datum '24-05', namelijk 24 mei. Zou dit ergens op slaan? Zo ja, slaat het dan wel op de release van de game, of op de volgende trailer? Zijn er meerdere zaken of sites die met releasedata komen? Brand maar los...

• Reacties 282
  • Bezichtigingen 35.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2000119

Ik denk dat GTA V tussen 15 en 25 mei in de winkel ligt. Meestal zijn de Rockstar titels rond deze datum uitgekomen.

Alleen Max Payne 3 is uitgekomen in mei, bijna alle GTA's zijn uitgekomen rond oktober

Owja, ik denk dat GTA 5 uitkomt op 23 april, dat is op een Dinsdag en dat komt ook goed uit voor mij (half 2 uit school :puh:)

Bewerkt: door JaggysModz

Geplaatst:
comment_2002514

Voor de zomer sowieso. Ik hoop dat Rockstar zich aan haar woord houdt dit keer, door het daadwerkelijk in de lente uit te brengen.

Overigens maakt de releasedate die nu is aangekondigd mij niet veel uit, gezien ik toch nog moet wachten op de PC versie, maar toch heb ik er wel zin in ;P

Geplaatst:
comment_2002576

Voor de zomer sowieso. Ik hoop dat Rockstar zich aan haar woord houdt dit keer, door het daadwerkelijk in de lente uit te brengen.

Overigens maakt de releasedate die nu is aangekondigd mij niet veel uit, gezien ik toch nog moet wachten op de PC versie, maar toch heb ik er wel zin in ;P

Rockstar kennende brengen ze het 20 juni uit, dan wordt het alsnog uitgebracht in de lente. :puh:

Ik ga me niet op een releasedate verheugen, want ik ben er nu eigenlijk wel aan gewend dat Rockstar hun games uitstelt. Als het maar voor de zomervakantie is en niet in mijn proefwerkweek vind ik het prima. :D

Geplaatst:
comment_2002732

Ik denk dat GTA V tussen 15 en 25 mei in de winkel ligt. Meestal zijn de Rockstar titels rond deze datum uitgekomen.

Alleen Max Payne 3 is uitgekomen in mei, bijna alle GTA's zijn uitgekomen rond oktober

Owja, ik denk dat GTA 5 uitkomt op 23 april, dat is op een Dinsdag en dat komt ook goed uit voor mij (half 2 uit school :puh:)

GTA IV was op 28 april uitgebracht, het was jammer genoeg daarvoor ook meermaals al uitgesteld. :{

Geplaatst:
comment_2002963

GTA IV was op 28 april uitgebracht, het was jammer genoeg daarvoor ook meermaals al uitgesteld. :{

Beter een goed afgemaakte game dan een half afgemaakte game met allerlei bugs en glitches toch?
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2009426

Ja, en volgens Bol.com op 26 april. Hier moet je niet van uit gaan, dit zijn en blijven speculaties/schattingen van de bedrijven zelf. Geloof zoiets pas als het op de Newswire staat van Rockstar.

Geplaatst:
comment_2009691

Estimated date betekent niets meer dan Verwachte datum, iets dat Bol.com bijvoorbeeld al tijden op 26 april 2013 heeft staan. Zegt dus hoogstwaarschijnlijk helemaal niets, helaas.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.