Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1893101

Wat kunnen we allemaal zeggen over een mogelijke releasedatum van GTA V?

(kaas, ham, patat..)

Enkele theorieën zijn al langsgekomen, ik dacht dat het wel handig zou zijn om een apart topic te hebben om los te gaan in speculaties over de releasedatum. Naast de releasedatum van de game zelf, neem ook in gedachten dat er vrij waarschijnlijk andere trailers en info aan komen.

Op dit screenshot is heel duidelijk het nummer '2405' te zien, wat zou kunnen slaan op een releasedatum. Echter, dat is waarschijnlijk gewoon een huisnummer, wat je kunt opmaken uit dit document (ik quote: "Only house numbers painted on the face of curbs are permitted", eerste regel na '1'). Of niet...?

Verder, waarom wordt er zo overdreven ingezoomd op dit bord? Er staat een '5' op...

GTAV-Trailer1-Screencaps163.jpg

Slechts enkele zaken die wijzen om op de datum '24-05', namelijk 24 mei. Zou dit ergens op slaan? Zo ja, slaat het dan wel op de release van de game, of op de volgende trailer? Zijn er meerdere zaken of sites die met releasedata komen? Brand maar los...

• Reacties 282
  • Bezichtigingen 35.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1893230

Mei 2012 lijkt nu wel een geloofwaardige release datum te worden:

Gary Forman (medewerker van Rockstar) op zijn Facebook: "05092012 expected releasedate"

Op een vliegtuig in de trailer: 24051927. 24-5-1972 is de geboortedatum van Sam Houser dus zou alleen een Easter Egg kunnen zijn, maar er is geen betere manier om je verjaardag te vieren dan met de release van GTA5.

Tussen de uitgave van de eerste trailer van GTA IV (29 maart 2007) en de aangekondige release datum (16 oktober 2007) zaten 202 dagen. Als we die theorie even toepassen op de trailer van V, dan krijgen we een release datum: 22 mei 2012.
Titelsong van de trailer is uitgegeven op 24/05.

Maar dit kan allemaal natuurlijk gewoon een enorm toeval zijn. We zullen zien.

Edit: Titelsong is gerealesed op 24 mei. My bad.

Edit 2:

Bewerkt: door PimFRFC

Geplaatst:
comment_1893243

Mei 2012 lijkt nu wel een geloofwaardige release datum te worden:

Gary Forman (medewerker van Rockstar) op zijn Facebook: "05092012 expected releasedate"

Op een vliegtuig in de trailer: 24051927. 24-5-1972 is de geboortedatum van Sam Houser dus zou alleen een Easter Egg kunnen zijn, maar er is geen betere manier om je verjaardag te vieren dan met de release van GTA5.

Tussen de uitgave van de eerste trailer van GTA IV (29 maart 2007) en de aangekondige release datum (16 oktober 2007) zaten 202 dagen. Als we die theorie even toepassen op de trailer van V, dan krijgen we een release datum: 22 mei 2012.
Titelsong van de trailer is uitgegeven op 24/05.

Maar dit kan allemaal natuurlijk gewoon een enorm toeval zijn. We zullen zien.

Edit: Titelsong is gerealesed op 24 mei. My bad.

Onthoud goed dat in de VS eerst de maand komt en dan pas de dag!

0905 zou de september de 5de zijn

Geplaatst:
comment_1893257

Klopt, maar Gary Forman is geboren in Den Helder en komt dus gewoon uit Nederland. Maar goed, we zullen zien.

Maar als hij het toch post kan hij het toch even goed duidelijk zeggen? :puh: Heeft iemand hem als vriend? xD

Geplaatst:
comment_1893522

Ik vind dat het nutteloos is om hierover te speculeren, aangezien niemand nu info daarover tot zijn beschikking heeft. Maar om te reageren op het topic; ik denk ergens in het voorjaar van 2012, maar ik hoop morgen haha. De tijd zal het leren.

Geplaatst:
comment_1893584

Ik vind dat het nutteloos is om hierover te speculeren, aangezien niemand nu info daarover tot zijn beschikking heeft. Maar om te reageren op het topic; ik denk ergens in het voorjaar van 2012, maar ik hoop morgen haha. De tijd zal het leren.

Ik ben het helemaal met je eens. Al dat gedoe met 2405, dat zal wel niet waar zijn. Er zijn zat andere cijfercombinaties in de trailer te vinden; waarom verwijzen die niet zogenaamd naar de releasedatum?

Geplaatst:
comment_1893730

op die bus die in 't zelfde shot voorbij komt staat "We aim not to lose it". Dit kan misschien verwijzen naar "we proberen de releasedatum vast te houden (24-05 dus). Maar het kan ook over een postbedrijf gaan die probeert de pakketjes niet kwijt te raken haha

Geplaatst:
comment_1893732

op die bus die in 't zelfde shot voorbij komt staat "We aim not to lose it". Dit kan misschien verwijzen naar "we proberen de releasedatum vast te houden (24-05 dus). Maar het kan ook over een postbedrijf gaan die probeert de pakketjes niet kwijt te raken haha

Ik denk dat dat eerste vergezocht is, maar het kan altijd!

Geplaatst:
comment_1893844

Ik denk dat GTA V in de zomer van 2012 uit komt voor de Xbox 360 en PS3, en in het na jaar komt GTA V naar de PC toe. Dit omdat de engine er al is, en Rockstar zou mogelijk al 4 jaar lang bezig geweest kunnen zijn aan GTA V tegen die tijd.

Geplaatst:
comment_1893845

Tussen de uitgave van de eerste trailer van GTA IV (29 maart 2007) en de aangekondige release datum (16 oktober 2007) zaten 202 dagen. Als we die theorie even toepassen op de trailer van V, dan krijgen we een release datum: 22 mei 2012. Uiteraard wordt de game nog eens ongeveer 6 maanden uitgesteld, dus dan krijgen we: 22 november 2012.

Je zou dat niet moeten zeggen eigenlijk, alleen omdat GTA IV zo klote uitkwam betekend niet dat R* dat altijd doet.

Voor zover ik weet is GTA maar 2 x uitgesteld, 1 keer met GTA III vanwege 11 september en natuurlijk met IV.

MAAR

Let 'ns op iedereen zegt 24 mei, jij zegt zojuist 2 november + 202 dagen in 22 mei.

'T is erg ver gezocht maar ik denk dat je zojuist een nieuwe theorie begonnen bent!

Geplaatst:
comment_1894008

Volgens een aantal mensen is 2013 bij bol.com een spelfout, moet 2012 zijn, oftewel april :dans::dans:

Geweldig verjaardag's cadeau heb ik dan :D

Er staat nu bij de pagina dat het een fictieve datum is, dit betekent dat ze er gewoon een random datum hebben neergegooid totdat ze weten wat de echte datum is :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.