Jump to content
Geplaatst:
comment_1893101

Wat kunnen we allemaal zeggen over een mogelijke releasedatum van GTA V?

(kaas, ham, patat..)

Enkele theorieën zijn al langsgekomen, ik dacht dat het wel handig zou zijn om een apart topic te hebben om los te gaan in speculaties over de releasedatum. Naast de releasedatum van de game zelf, neem ook in gedachten dat er vrij waarschijnlijk andere trailers en info aan komen.

Op dit screenshot is heel duidelijk het nummer '2405' te zien, wat zou kunnen slaan op een releasedatum. Echter, dat is waarschijnlijk gewoon een huisnummer, wat je kunt opmaken uit dit document (ik quote: "Only house numbers painted on the face of curbs are permitted", eerste regel na '1'). Of niet...?

Verder, waarom wordt er zo overdreven ingezoomd op dit bord? Er staat een '5' op...

GTAV-Trailer1-Screencaps163.jpg

Slechts enkele zaken die wijzen om op de datum '24-05', namelijk 24 mei. Zou dit ergens op slaan? Zo ja, slaat het dan wel op de release van de game, of op de volgende trailer? Zijn er meerdere zaken of sites die met releasedata komen? Brand maar los...

• Reacties 282
  • Bezichtigingen 35.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1913586

Ben net bij Gamemania gaan horen en die zeiden dat hij in oktober 2012 zal uitkomen.

Bewerkt: door stinkendeajuindude

Geplaatst:
comment_1913587

Volgens mij zegt de Gamemania maar iets hoor... ik kan zo ook wel even zeggen dat je tot dan moet wachten, maar daar heb ik ook geen bewijs voor nodig.

Ik zal eens kijken wat de plaatselijke zaakjes hier zeggen ^^

Geplaatst:
comment_1913704

Op de Site van de Game Mania en Bol.com staan niet de officiële Release Datum. Dit staat op Bol.com: "De releasedatum van GTA V is fictief, zodra de officiële releasedatum bekend is wordt deze aangepast.". Ik verwacht GTA V in het najaar of het begin van 2013.

Geplaatst:
comment_1914386

Vreemd dat je nu al games kan pre-orderen, waar nog bijna niks over bekend is: Release, prijs, verhaal, het enigste wat je hebt is een officiële aankondiging en één trailer.

Ik blijf erbij de release zal ergens in april 2013 zijn.

Bij GTA IV waren er 4 trailer het is nu al 2012 en we hebben nog maar één trailer gehad en we zijn nog niks officieel te weten gekomen over de release. Plus dat het sowieso nog zal uitgesteld worden dus de kans lijkt me klein als die nog in 2012 zal uitkomen. :N

Geplaatst:
comment_1914394

Ik stel voor dat we nu stoppen de releasedate te baseren op basis van de releaseperiode van GTA IV. Er zijn wat fouten gebeurd tijdens die periode en wie weet heeft R* uit hun fouten geleerd? Daarnaast mag ook niet vergeten worden dat er oorspronkelijk 3 trailers voor GTA IV gepland waren en dat er op het laatst beslist is toch nog een 4e te maken. We weten de plannen van R* niet voor GTA V dus het kan best wel zijn dat de game vroeger uitkomt dan gedacht.

Ik ga er nu geen precieze datum opplakken, maar ik geloof dat we wel zo optimistisch mogen zijn om te zeggen dat GTA V dit jaar uitkomt, vroeg of laat.

Geplaatst:
comment_1914402

Ik ben het net gaan vragen (voor de lol) bij een plaatselijke winkel waar ik de verkoper wat ken.

Hij keek even na en zei dat was doorgegeven dat de game -ten vroegste- zou vrijkomen in het 4e kwartaal van 2012, waarna hij het zelf ook al zei dat het toch nog wordt verzet, dus...

Nog wel even wachten dan ;P

Geplaatst:
comment_1914443

Ik kan het fout hebben, maar ik geloof dat sinds vandaag GTA V tussen de games staat bij Rockstar. Ik kom toch regelmatig op de Rockstar site en ik zweer dat ik het gisteren niet zag staan. Ook is op de GTA V pagina de player (of hoe heet dat ding waarin de trailer afspeelt) veranderd. Is Rockstar van plan om binnen een korte periode een tweede trailer op de wereld los te laten?

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik in alles tekens zie en in alles tekens wil zien ;p

Geplaatst:
comment_1914568

Ik kan het fout hebben, maar ik geloof dat sinds vandaag GTA V tussen de games staat bij Rockstar. Ik kom toch regelmatig op de Rockstar site en ik zweer dat ik het gisteren niet zag staan. Ook is op de GTA V pagina de player (of hoe heet dat ding waarin de trailer afspeelt) veranderd. Is Rockstar van plan om binnen een korte periode een tweede trailer op de wereld los te laten?

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik in alles tekens zie en in alles tekens wil zien ;p

GTA V staat al langer dan 3 januari bij de games, want ik had dinsdag nog gekeken :puh:

Dat player-geval is inderdaad verandert, viel mij ook al op. Maar dat zal wel niks met GTA V te maken hebben :puh:

Geplaatst:
comment_1914639

Ik denk rond de zomer of herfst van 2012. En anders in de winter. Grand Theft Auto is te succesvol om laat uit te laten komen. En Rockstargames is altijd een ''geheimzinnige'' spelbedrijf geweest met zijn easter eggs en zo. Ik hoop het tenminste wat ik nu zeg :) Laat het alsjeblieft niet in 2013 zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.