Jump to content
Geplaatst:
comment_2011475

Ik las het artikel op Gamer.nl over het uitstellen van GTA V en daar zeiden ze het volgende bij:

De verlate releasedatum valt ook samen met de mogelijke periode waarin de nieuwe Xbox- en PlayStation-console uitkomen. Hoewel er geen geruchten zijn die erop wijzen, zou het kunnen dat Rockstar de game zowel voor deze als de volgende generatie wil uitbrengen. De ontwikkelaar zei het volgende bij de bekendmaking van de releasedatum: "Het wachten zal de moeite waard zijn".

Wat denken jullie er van? Zou GTA ook uit kunnen komen voor de nieuwe consoles (ik noem ze maar even Xbox720 en PS4 voor het gemak)

Post je ideeën hieronder!

Bron: Gamer.nl

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 6.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2025134

Waarom zou dat niet gebeuren? GTA III, GTA SA en GTA VC zijn toch ook verschenen op de PS4 en X360? :?

je boedoelt zeker ps3

Ja :puh:

Wellicht dat GTA LCS en GTS VCS ook nog op de PS3 verschijnen! Dat zou me iig niets verbazen!

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_2025320

Wat voor profeit voor de consument zal dat opleveren? Scheelt misschien een paar Euro's, maar that's it, lijkt mij. Overigens zou ik een collecter's edition wel voldoende vinden wat packs betreft. 't Gaat immers om de game zelf, nietwaar?

Bewerkt: door Foreigner97

Geplaatst:
comment_2025431

GTA V is aangekondigd voor 17 september 2013, voor de PS3 en de Xbox 360.

Over de release van de PS4 is naar mijn weten nog niet veel bekend. Bij de aankondiging heeft Sony gezegd dat 'ie rond de feestdagen in de winkel moet liggen, dus reken maar niet op oktober.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.