Jump to content
Geplaatst:
comment_2012646

Graaien of delen

In dit spel gaan we jullie betrouwbaarheid, eerlijkheid, tactisch inzicht en hebberigheid testen.

De regels zijn heel simpel. Het is telkens een spel tussen twee deelnemers. Er is voor elk tweetal steeds 50 euro beschikbaar. Elk van de twee deelnemers moet nu een keuze maken: Graaien of Delen.

• Als beide deelnemers kiezen voor Delen, winnen ze elk 25 euro voor de pot.
  • Als 1 van de 2 deelnemers kiest voor Delen, maar de ander voor Graaien, wint de graaier 50 euro voor de pot en verliest de deler 25 euro voor de pot.
  • Als beide deelnemers kiezen voor Graaien, gaat het geld verloren en gaat er dus 0 euro in de pot.

De deelnemer die aan het eind van de opdracht het meeste geld voor de pot heeft gewonnen wint 3 Jokers, de nummer 2 wint 2 Jokers, en de nummer 3 wint 1 Joker.

We spelen 3 ronden van dit spel en in iedere ronde speelt iedere deelnemer tegen elke andere deelnemer. De deadlines van deze rondes zijn als volgt:

[table=header]Ronde|Deadline

Eerste ronde|Dinsdag 5 februari, 23.59 uur

Tweede ronde|Woensdag 6 februari, 23.59 uur

Derde ronde|Donderdag 7 februari, 23.59 uur[/table]

Voor deze deadlines moet iedere deelnemer telkens onderstaand lijstje inleveren middels een PM aan @Dutchy3010, met achter iedere tegenstander de keuze Delen of Graaien. Je speelt niet tegen jezelf, dus achter je eigen naam hoef je niets in te vullen.

Na iedere ronde zal de organisatie elke deelnemer een PM sturen, met daarin de uitslag van de spellen tegen de verschillende tegenstanders. De uitslag van een spel wordt alleen bekend gemaakt aan de twee tegenstanders. Wel maken we iedere dag een tussenstand bekend met daarin hoeveel geld iedere deelnemer heeft verdiend voor de pot.

Als jullie het goed spelen is er bij dit spel maximaal 4200 euro voor de pot te verdienen.

Gebruik in je PM aan @Dutchy3010 a.u.b. onderstaand lijstje, met achter iedere naam (met uitzondering van je eigen) dus de keuze Delen of Graaien.

$NeoSyp$
Cabyon
Die Hard
Kloep
MegaPilot
Silverbyte
thebig
Thundercover

Succes!

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2013032

We zouden toch beter voor één ronde minstens afspreken. Deze opdracht heeft namelijk 1 immens voordeel: je moet niet met z'n allen zijn om hem te doen slagen. Je kan met 3 afspreken en toch de volle pot voor die drie binnenhalen, zonder dat iemand van buitenaf het kan saboteren.

Prima, ik wil wel met je delen vandaag.

Geplaatst:
comment_2013037

Thebig, is je lijstje voor de 2de ronde al verstuurd?

Ik wil best met je delen, same met Thundercover.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2013061

Ik heb mijn lijstje inmiddels opgestuurd en heb bij een aantal mensen aangegeven te delen. Hopelijk brengt dat nu wel wat geld in de pot.

Geplaatst:
comment_2013100

Ik heb bij Die Hard en Thundercover aangegeven te zullen delen, dus als die twee ook kiezen voor 'delen' brengt dat in ieder geval geld in de pot. De rest vond ik te moeilijk te peilen.

Geplaatst:
comment_2013113

Serieus Silverbyte, je hebt amper iets te verliezen. Ik doe dit puur omdat ik allang geen kans heb op winst, maar toch anderen vooruit wil helpen.

Ik ben er bijna zeker van dat je zult graaien bij mij(leid ik af uit je reactie). Als reactie hierop zal ik ook graaien. Wie wint er wat bij? Juist, niemand. Je individualistische ingesteldheid mag eens veranderen..

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2013118

Ik wil graag delen met Die Hard en Silverbyte.

In de 1ste ronde wou ik ook al met je delen..:7

Maargoed, mooi dat je zegt dat je zult graaien tegen me, dat zal ik ook doen. Hebben we beiden lekker niks aan, jouw keuze. :sigaar:

Geplaatst:
comment_2013119

Ik heb niet gezegd dat ik tegen jou niet ga delen, ik gaf alleen aan dat ik graag met die twee personen zou willen delen.

Bewerkt: door Cabyon

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.