Jump to content
Geplaatst:
comment_2012646

Graaien of delen

In dit spel gaan we jullie betrouwbaarheid, eerlijkheid, tactisch inzicht en hebberigheid testen.

De regels zijn heel simpel. Het is telkens een spel tussen twee deelnemers. Er is voor elk tweetal steeds 50 euro beschikbaar. Elk van de twee deelnemers moet nu een keuze maken: Graaien of Delen.

• Als beide deelnemers kiezen voor Delen, winnen ze elk 25 euro voor de pot.
  • Als 1 van de 2 deelnemers kiest voor Delen, maar de ander voor Graaien, wint de graaier 50 euro voor de pot en verliest de deler 25 euro voor de pot.
  • Als beide deelnemers kiezen voor Graaien, gaat het geld verloren en gaat er dus 0 euro in de pot.

De deelnemer die aan het eind van de opdracht het meeste geld voor de pot heeft gewonnen wint 3 Jokers, de nummer 2 wint 2 Jokers, en de nummer 3 wint 1 Joker.

We spelen 3 ronden van dit spel en in iedere ronde speelt iedere deelnemer tegen elke andere deelnemer. De deadlines van deze rondes zijn als volgt:

[table=header]Ronde|Deadline

Eerste ronde|Dinsdag 5 februari, 23.59 uur

Tweede ronde|Woensdag 6 februari, 23.59 uur

Derde ronde|Donderdag 7 februari, 23.59 uur[/table]

Voor deze deadlines moet iedere deelnemer telkens onderstaand lijstje inleveren middels een PM aan @Dutchy3010, met achter iedere tegenstander de keuze Delen of Graaien. Je speelt niet tegen jezelf, dus achter je eigen naam hoef je niets in te vullen.

Na iedere ronde zal de organisatie elke deelnemer een PM sturen, met daarin de uitslag van de spellen tegen de verschillende tegenstanders. De uitslag van een spel wordt alleen bekend gemaakt aan de twee tegenstanders. Wel maken we iedere dag een tussenstand bekend met daarin hoeveel geld iedere deelnemer heeft verdiend voor de pot.

Als jullie het goed spelen is er bij dit spel maximaal 4200 euro voor de pot te verdienen.

Gebruik in je PM aan @Dutchy3010 a.u.b. onderstaand lijstje, met achter iedere naam (met uitzondering van je eigen) dus de keuze Delen of Graaien.

$NeoSyp$
Cabyon
Die Hard
Kloep
MegaPilot
Silverbyte
thebig
Thundercover

Succes!

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2013157

En wil je nu alsjeblief ophouden met alles te verdraaien?

Ik ga helemaal ophouden met deze discussie nu. Op het moment dat je gaat doen alsof ik een mongool ben, ben ik er klaar mee.
Geplaatst:
comment_2013161

Ik zag niet echt een andere mogelijkheid om je te tonen dat je m'n woorden verdraaide dan de gehele zin te ontleden.

Prima dat je vindt dat mijn reactie erover is, maar ik vind het best irritant dat je doet alsof ik je zit uit te schelden terwijl het er vingerdik opligt dat ik dat niet deed.

Geplaatst:
comment_2013164

Prima dat je vindt dat mijn reactie erover is, maar ik vind het best irritant dat je doet alsof ik je zit uit te schelden terwijl het er vingerdik opligt dat ik dat niet deed.

Het gaat erom hoe ik de zin opvat. En je had het er duidelijk over dat je geen mongool bent die bij iedereen graaien aanklikt. Aangezien ik het idee heb dat jij denkt dat ik overal graaien heb ingevuld, krijg ik het idee dat je me daar wel degelijk een klootzak noemt.

En owjah, nu ik je ontleding lees, neem meteen de hele zin mee (over in herhaling gaan gesproken), en dus ook het gedeelte over graaien:

Jep, ik kan de klootzak uithangen en bij iedereen graaien, dat lost niks op
Geplaatst:
comment_2013166

Now I get it, je voelt je blijkbaar aangesproken omdat je bij iedereen gegraaid hebt?

Ik kan helemaal niet weten of jij bij iedereen gegraaid hebt en ik beweer nergens dat jij dat zou hebben gedaan.

Geplaatst:
comment_2013176

Ik probeerde gewoon uit te leggen hoe ik redeneerde. Bij iedereen graaien is in mijn geval best de klootzak uithangen omdat in de 1ste ronde iedereen bij mij had gegraaid(dat zullen ze vast weer doen). Waarom is dat de klootzak uithangen? 0 euro voor het team. Dan ben ik best een klootzak voor m'n team, maar da's mijn mening natuurlijk.

Ik heb nooit de intentie gehad om je je aangesproken te doen voelen.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2013220

De uitslag van de tweede ronde Graaien of delen is bekend:

[table=header]Naam|Ronde 1|Ronde 2| Ronde 3| Totaal

Die Hard|150|150||300

Thundercover|125|100||225

thebig|25|75||100

$NeoSyp$|100|0||100

Cabyon|75|25||100

Kloep|50|0||50

Silverbyte|0|50||50

MegaPilot|-100|25||-75

Totaal|425|425||850[/table]

Later vanavond zullen jullie een PM ontvangen waarin de precieze uitkomsten staan van al jullie persoonlijke wedstrijden.

Opnieuw slechts 425 euro verdiend dus, waar dat 1400 euro had kunnen zijn. Goed bezig jongens!

De laatste deadline is als volgt:

[table=header]Ronde|Deadline

Derde ronde|Donderdag 7 februari, 23.59 uur[/table]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.