Jump to content
Geplaatst:
comment_2014556

Hallo, ik heb niet veel verstand van dit soort dingen maar ik heb sinds een maand een Iphone 4 met een nieuwe abbo, alleen ik zit nu met een probleempje, ik had vorige maand alles opgebeld ge-smst en ge-internet, dus vandaag zou ik weer alles moeten kunnen dus niet, smsen en bellen kan ik maar internetten kan ik nog steeds niet, de app store is niet bereikbaar en andere dingen die internet nodig hebben zijn ook niet te gebruiken, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? want ik krijg steeds de melding bij de app store ''Mobiele Datanetwerk activeren niet mogelijk, u heeft geen abbonement op een mobiele dataservice''

dit is zeer vervelend en ik zoek een oplossing, alvast bedankt.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2014586

Fuckt dat geen dingen op? ik bedoel ik heb helemaal geen verstand van dit soort dingen en je kan best gelijk hebben maar is dat wel veilig?

Nee hoor. Er kan niets gebeuren, of je hebt mobiel internet of niet.

en hoe ga ik dan terug naar ''Fabrieksinstellingen'' ??

Niet doen. Dit probleem heeft niets met de update (tenzij de update de gegevens aanpaste, wat wel eens gebeurt, maar kan je dus terug aanpassen) te maken, terug gaan naar fabrieksinstellingen is helemaal niet nodig.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2014797

Iedereen bedankt en vooral jij pokearno :D het was inderdaad dat ik APN van mobiele data moest veranderen, dus echt bedankt voor je hulp ;)

Bewerkt: door Bodemloos

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.