Geplaatst: 11 februari 201312 jaren comment_2014770 Tijdje geen signatures gemaakt, maar het begon toch weer te kriebelen. Ik zag haar show van de Superbowl terug op YouTube en ik vond dat ze het erg gaaf deed. Inspiratie voor 'n signature dus. Kritiek wordt zoals altijd zeer op prijs gesteld. Bewerkt: 11 februari 201312 jaren door Cabyon
Geplaatst: 11 februari 201312 jaren comment_2014836 Zeer mooi! Mooi texture/render gebruik. Zou je me de psd willen toesturen?
Geplaatst: 11 februari 201312 jaren comment_2014917 Nu zou zelfs ik het niet voor elkaar krijgen om een sig met Beyoncé erin onaantrekkelijk te maken, maar jij hebt er ook nog een mooi sfeertje aan weten te hangen met je photoshop-magie. Klasse!
Geplaatst: 17 februari 201312 jaren comment_2016565 Nu zou zelfs ik het niet voor elkaar krijgen om een sig met Beyoncé erin onaantrekkelijk te maken, maar jij hebt er ook nog een mooi sfeertje aan weten te hangen met je photoshop-magie. Klasse! "Hallo aardlingen" Ontopic: ik vind hem heel mooi , maar aan de zijkanten is het zo leeg en vooral de rechtse kant is niet zo mooi waar het zo abrupt stopt.
Tijdje geen signatures gemaakt, maar het begon toch weer te kriebelen. Ik zag haar show van de Superbowl terug op YouTube en ik vond dat ze het erg gaaf deed. Inspiratie voor 'n signature dus. Kritiek wordt zoals altijd zeer op prijs gesteld.
Bewerkt: door Cabyon