Geplaatst: 21 februari 201312 jaren comment_2017755 Gallo mensen, Deze computer heb ik van mijn opa gekregen en zijn naam staat erin :/ Me computer heet nu: PIET-PC maar ik heet Rico en ik wil dus ook dat me computer RICO-PC of iets dergelijks heet....Is dit mogelijk op 1 of andere manier? Alvast bedankt Met vriendelijke groetjes, Rico.
Geplaatst: 21 februari 201312 jaren comment_2017762 Ik ga er vanuit dat je windows 7 gebruikt, aangezien de computernaam. Om de computernaam te veranderen klik je met de rechtermuisknop op computer, en selecteer je eigenschappen. Het op het scherm dat dan verschijnt kies je "Instellingen wijzigen". In het schermpje dat dan verschijnt moet je op "Wijzigen" klikken. Hierna kun je in het venster dat verschijnt de naam aanpassen. Als je dat gedaan hebt kies je "Ok" en moet je de computer opnieuw starten om de naamsverandering compleet te maken. (alles in Courier New deze tekst: Courier New is tekst die op de schermen verschijnen. Mocht er iets misgaan of niet werken, bericht me dan even.
Geplaatst: 21 februari 201312 jaren Auteur comment_2017764 Thxxxx het is gelukt en ja ik gebruik windows 7 dat had ik moeten zeggen :PP. EDIT: Haha ik wist niet dat dat 'tipisch windows 7 ' was:P Bewerkt: 21 februari 201312 jaren door Black-GrandTheftAuto
Gallo mensen,
Deze computer heb ik van mijn opa gekregen en zijn naam staat erin :/ Me computer heet nu: PIET-PC maar ik heet Rico en ik wil dus ook dat me computer RICO-PC of iets dergelijks heet....Is dit mogelijk op 1 of andere manier?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groetjes,
Rico.