Jump to content

Dit is Los Santos vanaf de fiets! (hopelijk)

Geplaatst:
comment_2021026

We hebben al vaker vergelijkingen getoond tussen Los Santos en Los Angeles, echter vergelijkingen vanaf de fiets in een stad waar iedereen een auto heeft hadden we nog niet gezien. PlayStation Access TV laat even iemand 30 kilometer fietsen om wat leuke plaatjes te schieten. Veel kijk en vergelijk plezier! knipoog.gif

Bron:

via GTAForums.com
  • Reacties 47
  • Bezichtigingen 8.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2021212

Mooi filmpje zeg, eigenlijk nooit echt geweten dat het er precies op lijkt op wat kleine details na.

Zelfs San Andreas leek al gigantisch veel op de "echte" steden. Natuurlijk niet zo mooi, gedetailleerd og goed als GTA V (het scheelt immers 9 jaar!), maar ik herkende wel veel dingen. Hetzelfde geldt overigens voor GTA IV. Had niet anders verwacht dan dat het er zoveel op lijkt.

Geplaatst:
comment_2021239

Pfff, ik word moe als ik m zie fietsen..

Zo zie je maar dat R* de andere steden en de woestijn niet kunnen erbij zetten anders zou het hun gigantisch veel tijd en geld kosten.

Verder wel cool dat filmpje.

Geplaatst:
comment_2021418

Als ze nu gewoon 4 maanden vroeger waren begonnen met die game, hadden we die nu lekker in de lente gespeeld.

Want ze hebben bij Rockstar echt 4 maand in een ligstoel lopen rondhangen met een cocktail in hun handen, filosoferend over wat de volgende GTA allemaal zou kunnen brengen en hoe ze die zo lang mogelijk kunnen uitstellen in plaats van direct te beginnen.

Zelfs San Andreas leek al gigantisch veel op de "echte" steden.

Op San Fierro (+San José) na dan. Dat was echt een miskleun vergeleken met zijn IRL tegenhanger.

Geplaatst:
comment_2021487

Op San Fierro (+San José) na dan. Dat was echt een miskleun vergeleken met zijn IRL tegenhanger.

Vond ik niet. Ben twee keer in San Francisco geweest, en beide keren heb ik erg veel overeenkomsten gezien. De eerste keer was net nadat ik SA voor de eerste keer gespeeld heb, de tweede keer was toen ik SA al 100x gespeeld heb, en beide keren leek het toch wel. Maar ja, het zal wel van je standaarden afhangen in hoeverre je het vindt lijken.

Geplaatst:
comment_2021501

San Fierro is echt geen mislukte stad. Ik vind de straten en hellingen zo leuk dat ik daar erg vaak ga stunten op een NRG500 of FCR900.

Het is een heel leuke en je kan er zo San Francisco herkennen, vooral als je naar het eiland en de het gebied dat is verbonden met de Golden Bridge.

San Andreas is niet compleet zonder San Fierro.

Geplaatst:
comment_2021541

Ze kunnen niet alles op de puntjes na maken. Dit kan zijn zo dat het spel te traag word.

Zelf www.maps.google.nl heeft belangrijke plekken verborgen met schaduw, maar dit is weer tegen aanvallen.

Dus dat kan ook een aanleiding zijn dat niet altijd alles precies is na gemaakt. Ook mag je niet alle namen overal gebruiken, toch?

Bewerkt: door Kratod

Geplaatst:
comment_2021565

Ze kunnen niet alles op de puntjes na maken. Dit kan zijn zo dat het spel te traag word.

Zelf www.maps.google.nl heeft belangrijke plekken verborgen met schaduw, maar dit is weer tegen aanvallen.

Dus dat kan ook een aanleiding zijn dat niet altijd alles precies is na gemaakt. Ook mag je niet alle namen overal gebruiken, toch?

Klopt wat jij zegt volgens mij. Dit heeft met kopieerrechten te maken, toch? Ze mogen wel verwijzingen maken, maar geen exacte kopiën. Corrigeer me als ik het fout heb. Kijk maar naar de auto's in de GTA series. Die hebben allemaal een iets andere naam en vorm als hun real life versie, maar toch verwijzen ze er sterk naar.

Ik vind het echt een gaaf filmpje. Zo kun je zien dat er heel veel plekken in Los Santos overeenkomen met Los Angeles. Goed werk van Rockstar! En van PlayStation natuurlijk. Ik had er zelf niet voor gekozen om met de fiets te gaan XD geef mij maar een auto :puh: Alleen een FIB gebouw vond ik niet erg lijken, maar ja het is nog altijd een namaak van de echte versie. Het hoeft van mij echt niet een exacte kopie te worden van LA. Zolang het maar een mega vet spel wordt, ben ik tevreden. En Rockstar kennende gaat dat zeker goed komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.