Jump to content
Geplaatst:
comment_2021052

Het is al gekend dat de map van GTA V gigantisch zal zijn. Maar de map kan onmogelijk uit alleen maar asfalt en baksteen bestaan, het zal wel gepaard gaan met heel wat groen en natuur. Maar wat is natuur zonder leven? Zonder dieren?

Wat zouden jullie ervan vinden een soort huntsysteem te hebben zoals in Red Dead?

• Reacties 57
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2021269

Ja maar het allereerste wat ik dan doe als ik zo'n wild zwijn voor mijn auto zie springen, is remmen en dat beest naar de stad toe drijven.

Ik zou alvast mijn RPG-7 bovenhalen :)

Geplaatst:
comment_2021293

Dieren waren toch al confirmed? Er zitten in ieder geval honden in, want die hebben we al veelvoudig in de trailers gezien. Ik denk zelf dat er wel beren en herten in zullen zitten. Het zou ook wel mooi zijn als er paarden in zitten die je kunt berijden. Die mechanics kunnen ze zo overhalen uit Red Dead Redemption. Verder zou het ook wel mooi zijn als er een soort zijmissie is waarin je op Bigfoot moet jagen, en dat dan blijkt dat het iemand in een pak is. En dat je dan zijn pak unlocked voor in de multiplayer of iets dergelijks.

Geplaatst:
comment_2021335
Die mechanics kunnen ze zo overhalen uit Red Dead Redemption.

Rockstar zou wel gek zijn. Alle goede elementen uit verschillende games samenvoegen; dan wil niemand toch die andere game(s) kopen?

Geplaatst:
comment_2021347

Ik heb liever dat ze al de rest laten vallen en gta jaarlijks maken :D

Alsjeblieft niet. Denk je dat Rockstar op die manier elke keer weer een verrassende en afwisselende kwaliteitsgame kan neerzetten? Het liefst nemen ze gewoon de tijd die ze nodig hebben voor het maken van een game, dan weet je zeker dat je een geweldig resultaat is.

Geplaatst:
comment_2021393

Rockstar zou wel gek zijn. Alle goede elementen uit verschillende games samenvoegen; dan wil niemand toch die andere game(s) kopen?

Ik denk dat je Red Dead Redemption eigenlijk een beetje kan zien als een deel uit de GTA-serie. Beide spellen zijn eigenlijk precies hetzelfde als je de aesthetics weghaalt. En alle goede elementen uit verschillende games samenvoegen is denk ik voor de sales beter dan alle goede elementen gescheiden houden. GTA is Rockstar's paradepaardje, en ik denk dat alle andere games daar voor aan de kant moeten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2021400

Ik denk dat je Red Dead Redemption eigenlijk een beetje kan zien als een deel uit de GTA-serie. Beide spellen zijn eigenlijk precies hetzelfde als je de aesthetics weghaalt. En alle goede elementen uit verschillende games samenvoegen is denk ik voor de sales beter dan alle goede elementen gescheiden houden. GTA is Rockstar's paradepaardje, en ik denk dat alle andere games daar voor aan de kant moeten.

Of we kleden het paradepaardje aan met al die andere attributen van Rokcstar ;)

Geplaatst:
comment_2021420

Dat was mijn punt. Ik denk niet dat het Rockstar veel uitmaakt dat door GTAV de Red Dead serie dan minder zou verkopen. Cowboys vervelen snel, en voor GTA is een veel grotere markt.

Geplaatst:
comment_2021490

Dat was mijn punt. Ik denk niet dat het Rockstar veel uitmaakt dat door GTAV de Red Dead serie dan minder zou verkopen. Cowboys vervelen snel, en voor GTA is een veel grotere markt.

Natuurlijk willen ze beide series bewaren. Ontzettend veel GTA fans kopen ook RDR, maar dat zal een stuk minder zijn als GTA de leuke dingen uit RDR ook bevat. Het is mijns inziens juist andersom. GTA V verkoopt toch wel; hoeveel features ze er ook in doen. Bedrijfseconomisch dan een stuk slimmer om die twee los te houden. RDR moet iets unieks houden, anders kunnen ze die serie beter gelijk opdoeken.

Geplaatst:
comment_2021504

Bigfoot zou een leuke zijn, als callback naar de myth die rond GTA: SA hing.

Laat dát nou al door Rockstar in Red Dead Redemption zijn gedaan.smile3.gif Dus die verwacht ik niet weer te zien.

@ @3L1077: Wat je stelt over dat je liever ziet dat Rockstar zich dedicated richt op alleen GTA zonder andere games te maken; dat gebeurt al in feite. knipoog.gif Rockstar Games is opgedeeld in diverse studio's. De GTA-reeks komt sinds GTA III van de studio "Rockstar North", welke sinds GTA III alleen een uitstapje heeft gemaakt met het ontwikkelen van de game "Manhunt", maar sinds GTA: San Andreas doet deze studio niks anders meer dan GTA's ontwikkelen. Waarbij zelfs de stories destijds voor PSP werden uitbesteed aan een andere studio en R* North zich richtte op de volgende "grote" GTA.

Andere R* titels komen uit andere studio's van Rockstar Games.

Ontopic, ik ga met Dutchy mee wat betreft de zakelijke benadering die Rockstar zal moeten hebben voor het verdelen van features over hun franchises. GTA wordt wel een bestseller, dus logischerwijs zorgt men ervoor dat andere titels uit hun stal andere features hebben. De bullittime-achtige feature uit Max Payne verwacht ik ook zeker niet terug te vinden in GTA V bijvoorbeeld. een Hunt-systeem, mééh, laat dat maar in de cowboy-sferen van Red Dead!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.