Jump to content
Geplaatst:
comment_2022955

Mensenmens

Jullie hebben vanaf nu 48 uur de tijd om één persoon in de groep aan te wijzen die volgens jullie in de groep een echte mensenmens is.

Overleg dient te gebeuren in dit topic, en het moet een unanieme beslissing zijn: alle deelnemers moeten aangeven dat ze het met de beslissing eens zijn. Een opmerking als Ik ga mee met de meerderheid wordt niet geaccepteerd: een ieder moet de naam van de mensenmens echt noemen in dit topic. Lukt dat niet, dan wijzen wij at random één persoon aan en gaat er 1000 euro uit de pot.

Succes!

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2023059

Gezien ervaringen uit ons Covesight-verleden zou ik jou niet bestempelen als 'medemens', $NeoSyp$. puh2.gif

Hihi. icon_mrgreen.gif

en Kloep, die waarschijnlijk koppig aan zichzelf gaat vasthouden... of niet?

Geen idee, zou het?

ik leef al bijna 21 jaar dag en nacht onder de mensen

Ik bijna 22 jaar.

Maar we weten allemaal heel goed dat jij stiekem elke dag voor het slapengaan uit het Rode Boekje van Mao leest, dat je een affaire hebt gehad met je schoondochter en dat je maar al te graag gebakken sprinkhanen eet. Dat sluit je al minstens drie maal uit van deelname aan deze verkiezing.

Geplaatst:
comment_2023063

Maar we weten allemaal heel goed dat jij stiekem elke dag voor het slapengaan uit het Rode Boekje van Mao leest, dat je een affaire hebt gehad met je schoondochter en dat je maar al te graag gebakken sprinkhanen eet. Dat sluit je al minstens drie maal uit van deelname aan deze verkiezing.

Ja zeg, als je dat soort kleine details al tegen me gaat gebruiken...
Geplaatst:
comment_2023064

Wat zou het schelen dat hij het Rode Boekje leest? Best interessante lectuur, hoor.

Maar ik ben het eens met de democratische manier.

Dat zou betekenen dat hij een communist is, een aanhanger van een duivelse ideologie waarbij, zoals wij allemaal weten, miljoenen dappere martelaars zijn gestorven om te pogen deze wanideeën van de bodem van de aarde te verdrijven!

Oh, en ik weet toevallig dat Kloep zich al meerdere malen vast heeft geketend aan bomen in een bos om zo de bouw van een ziekenhuis voor zielige kindertjes op die plek tegen te houden. Én een Ronald McDonaldhuis!

Geplaatst:
comment_2023081

Ik geloof dat de kapitalistische instelling ook meer dan genoeg mensen heeft gedood, maar goed, daar gaat hier natuurlijk niet om.

Ik hoop dat Kloep ook akkoord gaat met het democratische systeem, dan kunnen we onze stemming beginnen. Hoe sneller we hier iemand kunnen uitloten, hoe beter.

Geplaatst:
comment_2023303

Ik denk dat we dan beter met ons vieren al een beslissing nemen. Als wij al met 4 iemand hebben, gaat Kloep echt niet zo koppig zijn en 1000 euro uit de pot laten...

Geplaatst:
comment_2023304

Iedereen moet het vinden he. Alhoewel ik ook wel denk dat Kloep, als wij alle vier unaniem een iemand hebben aangewezen, ook wel voor die persoon stemt.

Geplaatst:
comment_2023333

Afijn, dan moeten we maar eens beginnen met stemmen want anders lukt het niet meer op tijd.

Mijn stem: Ik steun mijn eigen kandidatuur voor de volle 100% en stem dus voor $NeoSyp$.

Geplaatst:
comment_2023338

We hebben echt geen tijd meer over om veel te treuzelen. Aangezien Neosyp al zichzelf en Cabyon achter zich had en we onmogelijk kunnen weten wat de opdracht is en het dus niet zoveel uitmaakt, behalve voor de pot, ga ik ook op NeoSyp.

Hierbij verklaar ik dus officieel dat ik $NeoSyp$ naar voren schuif als Mensenmens voor deze opdracht.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.