Geplaatst: 21 maart 201312 jaren comment_2025461 Elke keer ik een foto probeer te sturen op iMessage, stopt hij met versturen op ongeveer 9/10de en zegt hij dat het mislukt is. Ik heb gisteren de update gedaan, maar ik had het probleem zowel voor als na. Iemand een oplossing?
Geplaatst: 21 maart 201312 jaren Auteur comment_2025501 Maar ik vraag me af of er nog veel mensen zijn. En of dat er uberhaupt mensen zijn die het apple laten weten, anders kan het zo nog lang doorgaan.
Geplaatst: 21 maart 201312 jaren comment_2025506 Maar ik vraag me af of er nog veel mensen zijn. En of dat er uberhaupt mensen zijn die het apple laten weten, anders kan het zo nog lang doorgaan. Of het veel mensen zijn die het hebben, durf ik zo niet te zeggen. Maar het is al wel op Apple's Support Community forum voorgekomen. Misschien dat er gebruikers zijn die het even doorgegeven hebben aan Apple. Of je doet het natuurlijk zelf even: Apple - iPod touch - Feedback.
Elke keer ik een foto probeer te sturen op iMessage, stopt hij met versturen op ongeveer 9/10de en zegt hij dat het mislukt is.
Ik heb gisteren de update gedaan, maar ik had het probleem zowel voor als na.
Iemand een oplossing?