Ik ben bezig om een nieuwe map te maken voor SA. Het wordt een niet echt grote map, maar het is toch groter dan een gemiddeld gebouwtje natuurlijk. Nu gebruik ik daarvoor 3dsMax. Ik heb het 3ds bestand al omgezet naar een dff, dat ging allemaal gesmeerd. Maar nu moet er nog een .col komen. Dat is een probleem. Omdat ik geen idee heb hoe je een collisionmodel maakt heb ik gewoon hetzelfde model genomen en deze in 3dsmax geïmporteerd. Vervolgens wilde ik 'm met behulp van KAM's GTA Scripts exporteren, maar als ik op de knop 'export' druk gebeurd er niks. Als test heb ik ff een box gemaakt in 3dsmax, deze wilde hij wel exporteren. Wat is er mis met mijn model en waarom doet 'ie het niet?
Ik ben bezig om een nieuwe map te maken voor SA. Het wordt een niet echt grote map, maar het is toch groter dan een gemiddeld gebouwtje natuurlijk. Nu gebruik ik daarvoor 3dsMax. Ik heb het 3ds bestand al omgezet naar een dff, dat ging allemaal gesmeerd. Maar nu moet er nog een .col komen. Dat is een probleem. Omdat ik geen idee heb hoe je een collisionmodel maakt heb ik gewoon hetzelfde model genomen en deze in 3dsmax geïmporteerd. Vervolgens wilde ik 'm met behulp van KAM's GTA Scripts exporteren, maar als ik op de knop 'export' druk gebeurd er niks. Als test heb ik ff een box gemaakt in 3dsmax, deze wilde hij wel exporteren. Wat is er mis met mijn model en waarom doet 'ie het niet?