Geplaatst: 26 maart 201312 jaren comment_2026792 Hallo Leden, Ik heb een probleem met Facebook, na de nieuwe update van Adobe Flash Player. Als ik Facebook opstart loopt mijn webbrowser vast (Ik gebruik Google Chrome.) en na 1 a 2 minuten zegt mijn webbrowser dat Flash Player vast is gelopen. Na dat ik mijn webbrowser af heb gesloten en Facebook opnieuw start gebeurt het niet en laat Facebook gewoon. Het probleem is pas begonnen na de nieuwe update. Hebben mensen dit ook of is het makkelijk op te lossen? Alvast bedankt Ik gebruik Google Chrome versie 25.0.1364.172 Adobe Flash Player versie 11,6,602,180
Geplaatst: 26 maart 201312 jaren comment_2026840 https://chrome.google.com/webstore/detail/flashblock/gofhjkjmkpinhpoiabjplobcaignabnl
Geplaatst: 27 maart 201312 jaren Auteur comment_2026935 Bedankt het werkt. Ik kan weer normaal op facebook.
Hallo Leden,
Ik heb een probleem met Facebook, na de nieuwe update van Adobe Flash Player.
Als ik Facebook opstart loopt mijn webbrowser vast (Ik gebruik Google Chrome.) en na 1 a 2 minuten zegt mijn webbrowser dat
Flash Player vast is gelopen. Na dat ik mijn webbrowser af heb gesloten en Facebook opnieuw start gebeurt het niet en laat Facebook gewoon.
Het probleem is pas begonnen na de nieuwe update. Hebben mensen dit ook of is het makkelijk op te lossen?
Alvast bedankt
Ik gebruik