Jump to content
Geplaatst:
comment_2027208

Met de recent verhoogde activiteit in de Gangs & Corporations-sectie, de constante factoren aldaar in de vorm van The Covesight Community, BeaT DowN en De Wilde Ganzen, én het mooie The City-systeem, lijkt het ons hoog tijd om de Gangs & Corporations de waarde te geven die we vanaf het begin voor ogen hadden: als vervanger van het rangensysteem van de Super- en Megaleden.

Het rangensysteem was er altijd vooral voor wat saamhorigheid onder de actieve leden, als kleine beloning en statussymbool voor die leden en voor ons was het handig om, wanneer er een vacature binnen de crew ontstond, in één oogopslag te zien wat voor kandidaten er waren. Al die zaken kunnen het Gangs & Corporations-systeem ook regelen en dus kan het andere systeem worden opgedoekt.

Immers, saamhorigheid is er al meer binnen de Gangs & Corporations en ook onderling tussen de verschillende groepen. En toegelaten worden tot een Gang of Corporation en de naam daarvan in je profiel hebben kan gezien worden als kleine beloning en statussymbool. Tot slot kunnen we ook daar prima zien wie er geschikt is voor een plekje in de crew. (Mede) leiding geven aan een Gang of Corporation, project(en) organiseren, dat zijn allemaal kwaliteiten die voor zich spreken.

De komende dagen zullen het Super- en Megaleden Forum zo goed als leeg worden gehaald. Enkel de PHOGO-topics zullen nog even blijven staan, maar ook die gaan vervangen worden door een PHOGO V binnen Gangs & Corporations. We voeren de uiteindelijke maatregel, het volledig afschaffen van de rangen Superlid en Megalid, niet per direct uit maar wat geleidelijker, zodat een ieder die nog geen lid is van een Gang of Corporation zich wat kan oriënteren en zich ergens aan kan sluiten.

Update

Deze Superleden en megaleden wijziging zou worden doorgevoerd per 1 april ...

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 152
  • Bezichtigingen 18.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2027462

't Zal wel aan mij liggen, maar ik vind G&C echt helemaal niks. Interesseert met totaal niet. Ik vind het jammer dat de groepen verdwijnen.

By the way, dat "SS" klinkt echt totaal verkeerd. Schrijf alsjeblieft de hele naam uit.

Geplaatst:
comment_2027530

Hopen dat het een 1 april grap is :)

1 april grappen zijn niet onbekend op dit forum, al is deze mededeling wat aan de vroege kant voor zo'n grap, maar we zullen zien.

Mocht het serieus zijn, zou ik een dergelijk besluit zonde vinden. Zo'n rang geeft je enigszins waardering voor je inzet voor het forum, en zoiets moet je juist behouden vind ik. Lang niet iedereen is actief op het gang-gebied, en ik weet niet of het zo'n goed idee is om dit hele systeem op te schuiven naar die zone.

Geplaatst:
comment_2027549

Ja maar die Grand Theft Auto Amsterdam was echt wel te duidelijk dat het fake was.

Dit daarentegen vindt ik veel geloofwaardiger, ach ja als het zo is vind ik het wel een geslaagde 1 april grap. :puh:

Geplaatst:
comment_2027565

Geen Admin danwel Gmod die de zaak komt uitleggen. Met een aankondiging moeten we het doen. Wat een communicatie naar de leden toe. Chapeau!

Wat valt er verder te communiceren dan? In die aankondiging staat volgens mij alles wat je wilt weten en voor zover ik heb gezien zijn er nog geen vragen geweest over verdere consequenties van wat er gaat gebeuren. Mochten die er wel zijn: be my guest.

Geplaatst:
comment_2027582

Dit daarentegen vindt ik veel geloofwaardiger, ach ja als het zo is vind ik het wel een geslaagde 1 april grap. :puh:

Dit vooral. Dit is een vrij serieuze mededeling, zonder veel tam tam er rond. Het komt dan natuurlijk wel op de perfecte moment, maar mocht dit echt een 1 April-grap zijn dan doet men echt wel veel moeite voor niks, want de subfora zijn ondertussen al nagenoeg volledig leeggemaakt en klaar om op te doeken. Naja, of wel zal dit de boeken in gaan als beste 1 April-grap op het forum ooit of als een zware ontnuchtering voor sommigen. We zien wel :3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.