Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2027801

Maak je klaar om op de PS3 in de huid te kruipen van Toni Cipriani en Victor Vance! Liberty City Stories en Vice City Stories zullen vanaf volgende week namelijk te downloaden zijn van PlayStation Network.

gallery_1_10_170966.jpg

De games zullen per stuk ¤ 9,99 gaan kosten, een schijntje natuurlijk voor een deel uit de GTA-serie. Al tijden zin om de sfeer van Vice City te proeven, maar nooit de beschikking gehad over een PSP of een PS2? Of wil je juist de duisterder sfeer van het Liberty City van GTA III weer meemaken, met een volledig ander verhaal? Vanaf volgende week kan het allemaal, op de PS3.

Bron: Rockstar Games

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 6.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2027812

Dat zat er aan te komen. Heb ze nog niet gespeeld, dus ik ga zeker overwegen er eentje aan te schaffen, zou mijn eerste online gedownloade game zijn.

Een goede tijdsvulling ook in afwachting van het volgende deel in de reeks.

Geplaatst:
comment_2027822

:D klinkt goed vooral vice city stories nu alle delen er zijn ga ik toch overwegen :: Gta SA - VICE CITY - VICE CITY STORIES -

LIBERTY CITY STORIES en GTA III tekopen via ps3

Wel jammer dat ze niet in de winkel komen had ze ook graag bij me ps3 collectie willen legen

Bewerkt: door mekane

Geplaatst:
comment_2027889

Leuk! Helaas beschik ik niet over een PS3, maar als ik dat wel deed zou ik ze zeker aanschaffen. Het lijkt mij erg leuk om zulke, voor mij nog onbekende, GTA's te ontdekken. . Een PC versie zou daarom wel tof zijn, al verwacht ik niet dat het daar ooit van komt.

Bewerkt: door Foreigner97

Geplaatst:
comment_2027930

De kleine GTA's kunnen wel naar Android/Apple geport worden maar niet naar de PSVita?

En nu LCS en VCS naar PSN maar weer niet voor de PSVita. Teleurstellend dit.

Bewerkt: door Blue_V

Geplaatst:
comment_2028024

De kleine GTA's kunnen wel naar Android/Apple geport worden maar niet naar de PSVita?

Heeft zoiets niet te maken met wat Sony wil? Daarbij is de Vita-markt ook niet té groot.

Goede zaak natuurlijk. Daarmee zijn alle belangrijke GTA's ook voor de jongere/nieuwe fans beschikbaar.

Geplaatst:
comment_2028113

wat heb ik goeie momenten beleefd met vice city stories alleen al Qua muziek assortiment altijd met VCFL of Emotion 98'3 heerlijk beetje rond cruisen en dan vliegt de tijd zo voorbij en Liberty city stories nog nooit gedaan maar ik hoop dat het nog eens gebeurd :D

Geplaatst:
comment_2028122

Mooi dat ze nu ook naar de PS3 komen. Heb zelf een PS1, PS3 en Xbox, dus nooit deze games gehad. Ga ze nu waarschijnlijk ook niet aanschaffen voor de PS3, heb het niet zo op games downloaden. Dan koop ik liever voor 30/40 euro een PS2 + deze games er nog tweedehands bij ;)

Geplaatst:
comment_2028127

Hopelijk komen ze in 2014 is niet met een nieuwe game op de proppen, maar brengen ze heel het III-era eens in hd uit op de ps4!

Ik heb ze allen wel gespeeld, maar ik heb er geen enkele uitgespeeld, en ik heb het soms echt moeilijk met PS2 games op een PS3, aangezien ze gewoon de controls van de PS2 gebruiken, wat heel erg vervelend is!

Geplaatst:
comment_2028156

Heeft zoiets niet te maken met wat Sony wil? Daarbij is de Vita-markt ook niet té groot.

Goede zaak natuurlijk. Daarmee zijn alle belangrijke GTA's ook voor de jongere/nieuwe fans beschikbaar.

Geen idee, het zou toch wel mooi zijn als GTA SA voor de PSVita uitkwam?

Dat de Vita-markt niet te groot is door de dure prijs voor de Vita en de Vita spellen zijn even duur als die voor de PS3.

En de doelgroepen zijn vaak puur gericht op de PS3, Xbox360 en eventueel PC. Het gaat ze om het snelle geld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.